Pozdravljeni.
Zanima me kako spoznati gana kot le prijatelja oz. dejansko kot fanta. Sem zelo sramezljiva oseba, nimam druzabnih omrezij in zivim v vasi, kjer i nobenega primernega fanta (vse poznam ker so prijatli z mojim bratom pa se vas ni tk vlka). Fanti so zlo dobri prjatli in jaz bi z njimi rada navezala zaupljivo prijateljstvo in bi on meni tako kotjaz njemu vse zaupala. Poleg tega nisem popularna na soli in sem velikokrat v srediscu zbadanja in zamer tako fa na soli imam eno pravoprjatlco pa 4 tko k se z njimi fruzm sam nismo lih prjatlce tku da na soli ne morem ravno iskat prijateldtva s fanti. Zdaj grem v 9 razred si pa zelim da bi bil prijatelj vsaj eno letostatejsi.
Prosim za cim hoyrejsi odgovor.
Hvala ze za v naprej.
Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Ne razumem povsem, ali si želiš navezati prijateljstvo ali si želiš ljubezni?
V vsakem primeru ti priporočam, da se približaš vrstnikom, ki imajo podobne hobije in zanimanja kot ti. Tako se boste imeli o čem za pogovarjati, pa tudi skupaj počeli stvari, v katerih vsi uživate. Le s spoznavanjem in druženjem se boš lahko z vrstniki tako zbližala, da jim boš lahko tudi zaupala in oni tebi. Poskusi z njimi preživeti čim več časa, pokaži jim, da si odprta za pogovore - resne in manj resne, da bodo imeli občutek, da ti lahko zaupajo. Prevzami pobudo in predlagaj druženje, predlagam da aktivnost, ki jo imate vsi radi. Če si sramežljiva, ti mogoče bolj kot druženje v skupini odgovarja druženje v dvoje ali troje, da skupina ni prevelika.
Upam, da ti bo moj odgovor v pomoč, če sem pa vprašanje napačno razumela, pa kar še enkrat napiši.
Lep pozdrav,
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije