Od nemoci in vedno vecjega obcutka samote in bolecin se ne morem znebit misli na samomor,kljub morfiju sem v grozi sem ze poskusal s samomorom nekaj me je prepreclo v glavi da nisem koncal,vendar vsako sek.mislim samo na konec ker ne zivim ampak trpim,ne vem psihiater pa meni butasta vprasanja ,antidepresivi ne odzenejo misli stran,ne vem se ko pisem mislm kdaj kako...
Uredništvo
Maruša Bertoncelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen, Toro.
Upam, da se še nisi odločil za nič nepovratnega in da je nedelja prinesla vsaj drobec olajšanja. Rada bi izvedela kaj več o tebi. Si sam? Imaš koga kje blizu, h komur se lahko zatečeš v najbolj temnih trenutkih?
Zanima me tudi, koliko si star, hodiš v šolo/na faks? Omenjaš psihiatra z butastimi vprašanji, morfij in antidepresive. Če prav razumem, si že poiskal pomoč, a ta (še) ne deluje. Glej, zelo na pamet pišem, ker imam premalo informacij o tebi, a verjemi, da pišem z najboljšimi nameni: na začetku se vedno zdi vse butasto in brez veze. Vedno. To pa ne pomeni, da ne deluje. Ta pot preverjeno vodi ven iz brezna obupa, a se skoraj nikoli ne začne z olajšanjem. To šele sledi. Je pa še kako vredno. Številni, ki so se že znašli v najhujši temi in se iz nje izvlekli, povedo, da je bilo vredno.
Zanima me tudi morfij. Če imaš do le-tega dostop, to pomeni, da imaš kakšno zelo hudo poškodbo ali bolezen? Je tvoj obup povezan s tem?
Če zmoreš, te zelo lepo prosim, da poveš kaj več. Z veseljem ti bom odpisala nazaj in ti poskušala stati ob strani. Lahko pokličeš tudi na katero od številk v stiski. Včasih je v živo lažje, ker se pogovor hitreje obrne. Še vedno pa si anonimen in klic je brezplačen.
Klic v duševni stiski: 01 520 99 00 (vsak dan med 19. in 7. uro zjutraj)
TOM telefon za otroke in mladostnike: 116 111 (vsak dan med 12. in 20. uro).
Če bo prehudo, pa nikar ne oklevaj in pokliči 112.Nisi sam! Upam, da se znova oglasiš. Topel pozdrav.
Maruša Bertoncelj, univ. dipl. socialna pedagoginja