Zdaj ko sem starejsa sem zacela opazati, da sem na nezdrav nacin navezana na fante s katerimi sem v zvezi.. to se je zacelo dogajati ze ko sem bila v osnovni soli in imela prve fante ampak vse je postalo veliko slabse ko sem bila prvic prevarana.. od takrat bi imela fante 24/7 prikljenjene nase, 24/7 zelim vedeti kje so, s kom so, kaj pocnejo in kdaj pridejo domov, ce niso doma ob tisti uri kot recejo imam grozno mesanico jeznih in panicnih izpadov in v tistem trenutku mislim da bom umrla.. najhuje je v moji trenutni zvezi ker si neznam predstavljati zivljenja brez njega, zdi se mi da zivim vbistvu samo se zaradi njega in moj cel svet se vrti samo okoli njega.. torej vse dni ko sem sama doma ko je on v sluzbi sem izjemno depresivna, ne najdem veselja v nobenih stvareh ce jih on ne pocne z menoj tako da sem po cele dneve na kavcu ker to je edino kar zmorem brez njega.. ko prode iz sluzbe se vedno ustavi se pri babi in vedno ko ga ni po eno uro nazaj postanem spet zivcna in jezna ker ga je ona videla ze dopoldan in ga zdaj spet zadrzuje a mi2 se nisva videla ze od prejsne noci in bi ga rada videla cimprej ker v momentu ko ga vidim dobim najvecji nasmeh na obraz pa ceprav sem jokala 20min nazah , vse je lepse ko je on z menoj.. odkar sm v zvezi z njim sem zacela zelo zapostavljati svoje prijateljice in sem velikokrat odpovedala druzenje ker sem bila raje s fantom ker se ne pocutim dobro ko nisva skupaj in imam slabe misli ko je sam doma.. vedno ko sem na kavi a prijateljicami je prvih par urc okej potem pa ze zacnem pogresat fanta in si zelim domov sploh ce mi ne odpisuje po vec ur.. zelo me skrbi naslednji vikend ko grem z 2 najboljsima prijateljicami za vikend v terme in tist dan k smo se to zmenile, sem se na poti domov jokala ker me je zacelo skrbeti kako bom prezivela cel vikend brez fanta, spala brez njega ker zaspati res nemorm brez njega zraven mene in je grozno groznoo ker bi rada bila samostojna, pocela sama stvari ki me veselijo, bila cel vikend brez problema sama s prihateljicami brez da bi vsak vecer jokala ker tako pogresam fanta.. nevem zakaj vedno postanem tako obsedena in vidim samo njih, njih postavlam pred sebe in svojo sreco kar mi zelo zelo mori ampak vse je v moji glavi in se neznam sama prepricati da sem lahko tudi sama srecna nerabim fanta za to.. sem srecna s fantom zelo ampak vseeno me skrbi misel kako bom ce bova kdaj koncala, to je najina druga sansa in prvic sva bila skupaj krajsi cas kakor zdaj samo 2 meseca ampak me je takrat to cisto ubilo, bila sem v hudi depresiji skoraj celo leto, zacela sem se nazaj rezati ker sem mislila da bom dejansko umrla brez njega, zacela sem sovraziti njegovo naslednje dekle in si zelet da bi sla narazen in sanjala sem o njem se dolgo dolgo tudi ko sem bila v zvezo z drugimi fanti vedno je bil on v mojem srcu in mislih in po parih letih sta se najini poti spet srecali in sva si dala se eno priloznost in zdaj zoviva skupaj, sva zelo srecna ampak skrbi me da ce se 1x koncava najino zvezo da bom tudi jaz koncala avoje zivljenje ker me je res strah ziveti brez njega in si neznam vec predstavljati zivljenja brez njega in upam da mi nebo treba it vec cez to ker vem da bo se 100x hujse in bi se rada zaj naucila ziveti biti srecna sama s sabo
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si tako iskreno delila svoje doživljanje.
Pišeš, da si na fanta navezana na način, ki te ovira pri normalnem življenju in ti povzroča številne stiske. Zaradi tega si začela zapostavljati tudi svoje prijateljice, saj ti je neprijetno, če nisi skupaj s fantom. Sedaj si v skrbeh, kako bi prenesla, če se bi kadarkoli razšla, ker si se s tem že soočila in ti je vajin prvi razhod prinesel številne izzive. Verjamem, da ti je ob vsem tem neprijetno in da te razmišljanje o takšnih temah izčrpa in žalosti. Predstavljam si lahko, kakšna stiska in skrbi se ti pojavijo, ko nisi v bližini fanta. Verjamem in vesela sem, da si želiš najti načine kako biti srečna sama s sabo.
Glede časa, ko nisi s fantom in bi si želela početi kaj drugega lahko poskusiš naslednje. Razmisli o tem, katera aktivnost bi ti v največji meri pomagala pri preusmeritvi tvojih misli. Prav tako lahko skušaš čas, ko si odsotna od fanta postopoma povečevati - začni s časom, ki ti je približno prijeten in ga postopoma povečuj. Ta čas izkoristi za aktivnosti, ki te razveseljujejo, za iskanje in spoznavanje same sebe. Verjamem, da ti bo sprva težko, vendar lahko že to prispeva k boljšemu počutju.
Spodbujam te, da se o stiskah ki si jih opisala, pogovoriš tudi s kakšnim strokovnjakom, ki ti lahko v večji meri pomaga pri raziskovanju tvojega doživljanja in iskanju možnih strategij za spoprijemanje s stiskami. Lahko se obrneš na kakšnega psihologa ali terapevta v tvoji okolici. Verjamem, da bi lahko na ta način našla načine s pomočjo katerih bi se počutila bolje v aktivnostih in času, ki ga ne preživiš s fantom.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije