Pozdravljeni!
Ime mi je Leon.
obracam pa se z majhnim problemom oziroma vprasanjem.
Skratka po opravljeni srednji soli sem se odlocil zaposliti
Sluzba ki sem jo opravljal mi ni bila pisana na kozo in ne redko kdaj sem v sluzbo hodil z cmokom v grlu in na robu solz odhajal iz sluzbe.
Seveda tega nisem nikomur povedal ker si v tedasnji situaciji nisem mogel privosciti ostati brez sluzbe in strani prijateljev s katerimi sem se druzil tedaj bi bil kategoriziran kot "Socialec"
Problem nastaja ko zacenjam dobijati obcutke nervoze oziroma sploh ne vem kako opisati ta obcutek Nervoza strah ne nehno razmisljanje kaj se bo zgodilo tudi po sluzbi ko sem na kavu kinu ali sam v sobi. Najvec me je zacelo motiti ko sem na morju oziroma pocitku in ta nervozni obcutek pride sam od sebe.
Odlocil sem se dati odpoved saj sem mislil da bom problem resil s tem
Motil sem se minilo je leto dni obcutek nervoze straha kot pred testom kot pred javnim nastopom ni minil nasel sem odlicno sluzbo z odlicnim kolektivom a ta obcutek me ne zapusca in mi ze gre krepko na zivce
Spregovoril sem o svojiih obcutkih z kolegico a ta se je nasmejala in rekla samo sprosti se vzemi snops ali 2 kar mi ni dalo nekega upanja
res bi se koncno rad sprostil od nervoznih obcutkov in zazivel svojo mladost sicer sem star komaj 20
Hvala za vas cas in odgovor.
Leon
• _i
_izbrisan uporabnik_
Tvoj odgovor smo spremenili v samostojno vprašanje. Najdeš ga lahko tukaj.
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen mladi gospod.
Kar opisuješ so najverjetneje občutki povišane stopnje tesnobe oziroma anksioznosti, ki znajo biti zelo nadležni, sploh če se pojavijo iznenada in tudi v dejavnostih, ki so nam drugače ljube, sprostitvene. Takrat smo namreč včasih še bolj pozorni na svoje telo kar pogosto pripelje do intenziviranja občutkov.
Če te to ovira v vsakodnevnem funkcioniranju, in v službi in v privatnem življenju si lahko v prvi vrsti pomagaš s preusmerjanjem misli, takrat ko ti tesnoba naraste do te mere, da je nefunkcionalna. Nekaj odličnih predlogov teh tehnik najdeš tukaj.
Te so veliko bolj učinkovite kot pa predlog prijateljice, ki ti zagotovo želi dobro, a z alkoholom tesnoba ne bo izginila. Sicer pa je dobro, da o težkih občutkih sproti govoriš s kom, ki mu zaupaš. Tudi s pogovorom se do neke mere razbremenimo in preusmerimo misli še na druge prijetne teme, ki jih zagotovo imaš s prijatelji.
Bi lahko poskusil kaj od tega? Sporoči kako ti gre in javi se še, če ti lahko še kako pomagamo.
Lep, čim manj tesnoben junij ti želim,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije