Zdravo!
Ful ful mi je usec moja sosolka. V razredu sva ze od prvega do osmega razreda in mi je usec ze od cetrtga razreda. Njen karakter mi je ful fajn pa tut lepa mi je. Zadne cajte pa se do mene obnasa bol "osebno" al kk bi reku. Pc npr enkat u petk sm zgubu torbo k sm jo pr prjatlih puzabu in je bla tut ona med to druscino. Sej potem sm dubu ruzak sm sm jo mau prej probu poklicat po fonu. Ko sm prsu po ruzak je po neki cajta vidla d sm jo klicu in mi rekla ej ful sori d se nism jaula, ful sori nism vidla. pol mi je pa mau kasnej ponudla pijaco k je ona ni mogla spit. je tut dost prjazna z mano sm mogoc ene dvakrat al trikrat se je mau pohecala iz moje rase(sm slovenc sm sm mau bul temn od sonca). upam d bi mogoc lahku ksna strokovnjakinja odgovorla, drgac bom pa veseu usazga odgovora
Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
napisal si, da ti je že dlje časa všeč sošolka, - kar je zelo lepo! Všeč ti je tako njen značaj kot to, kako se obnaša do tebe. To, da si pozoren na njene odzive in razmišljaš o tem, kaj pomenijo, je povsem običajno in v redu.
Iz tega, kar opisuješ, je videti, da je do tebe prijazna in da ji ni vseeno. Npr. opravičilo za neodgovorjen klic in to, da ti je ponudila pijačo, sta lahko znaka pozornosti in naklonjenosti. Hkrati pa so to lahko tudi geste dobrega prijateljstva. Težko je zanesljivo vedeti, kaj pomenijo njena dejanja. Najbolj zanesljiv način, da pa to lahko ugotoviš, je skozi čas in skozi več takih interakcij.
Morda lahko za začetek narediš majhen korak: več se pogovarjaj z njo, jo kaj vprašaj in se z njo družiš tudi izven razreda, če je priložnost. Ni treba takoj povedati, da ti je všeč; lahko pa z njo gradiš stik in vidiš, kako se odziva. Tako boš tudi sam bolj sproščen in bo manj pritiska.
Če pa boš čez čas čutil, da je pravi trenutek, lahko tudi iskreno poveš, da ti je všeč – brez velikih pričakovanj, samo kot del pogovora. Pomembno je, da ostaneš spoštljiv do sebe in do nje, ne glede na njen odgovor.
Želim ti veliko poguma in vse dobro.
Živa Pirc, mag. psihologije