Hej, na vas se obracam za nasvet. Vem, da imate ze tako polne roke, pa vseeno bom poskusila.
Sem v 18 letu starosti in nisem prekomerno tezka, imam normalno telesno tezo (60kg) in vem da sem v obdobju odrascanja ampak ze nekaj let me zelo motijo moje prsi, ki so kar velike za moje pojme (75C). Verjetno je to prava redkost danes, ampak prav "fous" sem tistim puncam ki imajo majhne prsi in tezko jih razumem, zakaj bi si jih zelele povecati. Verjetno je pac tak trend. Ampak, zaradi te nesigurnosti sem bolj nesamozavestna, izogibam se pretiranemu izpostavljanju v druzbi, soli, na zabavah... Še posebej pa me motijo pri športnih aktivnostih.
Zanima me ali jih je kakorkoli mozno zmanjsati (mislim z aktivnostjo ipd.). Najbolj logicno mi je, da delam čim vec kardia, ker je pac to mascoba (ce se ne motim), ampak hkrati bi rada gradila misicno maso drugod po telesu.
Res upam, da dobim odgovor. Vem, da ima pac vsak svoje telo in nesigurnosti ki sploh niso napake, ampak jaz imam pocasi ze dovolj tega da ne morem niti tect, skakat, se gibat normalno ker se cel cas fokusiram samo na to.
Hvala,
Maja
• Uredništvo
Jure Rugani

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena Maja,
Hvala za tvojo iskrenost in vprašanje.
Bojim se, da enostavne rešitve za tvoj problem ni. Velikost prsi je lastnost na katero nimaš zelo veliko vpliva. Tudi s kardio vadbo dvomim, da boš lahko to spremenila.
Prsi sicer so tudi maščobno tkivo, vendar ne nujno tisto, katero bi telo najprej uporabilo pri "deficitu" kalorij. Verjetno bi se sicer tudi tvoje prsi zmanjšale, če bi izgubila veliko kilogramov, vendar, če praviš da je tvoja teža normalna, ti tega ne svetujem, saj to ni zdravo in ni dobra rešitev.
Kar ti lahko svetujem (vendar verjetno to že tudi sama veš oz. si poskusila) je, da poskusiš najti primeren in čimbolj čvrst športni nedrček in pa da morda treniraš v nekoliko bolj ohlapni majici.
Žal sam druge rešitve ne poznam. Upam, da sem vsaj delno odgovoril na tvoje vprašanje.
Srečno in lep pozdrav,
Jure Rugani, univ. dipl. prof. športne vzgoje