zdravo
hodim v 8 razred in letos junija imamo birmo in gre se o tem da so se vse zenle da bodo imele birmansko obleko bele barve in vse jo imajo mene pa takrat ni bilo v solo in imam ze obleko ki je belo rozne barve gre se zato da me je strah da bom edina mela rozno obleko in vem da se slisi cudno in mami mislim to povedat ka je me skrbi ponoci zaradi tega ne spim res me je strah da bom edni mela rozno belo obleko in vse druge pa belo nisem kaj dosti samozavesten clovek pri oblacilih samo se o tem ramlislam
Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Živijo Ema!
Meni se ne zdi z obleko belo-roza barve popolnoma nič narobe! Prav nič hudega, če boš edina, ki bo imela obleko takšne barve. Bolj kot to je pomembno, kakšna obleka je všeč tebi in ali se v njej dobro počutiš. Razumem te, ko praviš, da nisi samozavestna, vendar te vseeno spodbujam, da za birmo oblečeš obleko, ki je všeč tebi, ne glede na to kaj bodo imela oblečena druga dekleta. Saj nikjer ne piše, da moramo biti vsi oblečeno enako ????
Želim ti čudovit birmanski dan in da bi žarela v svoji obleki!
Lea Prinčič, mag. psihologije