Stara sem 16 čez 2meseca bom 17. Želim si fanta. Imam veliko prijateljev (fantovskih) in se mi zdi, da sem nekaterim malo všeč. Za svojo starost imam mislim, da noramlne prsi obseg je približnjo malo manj kot 40cm. Imam malo te prave riti. Nevem pa kako se oblači, da bom bolj privlačna za fante. Zdaj sem vi gimnaziji zato nosim kavbojke z pasom ker lahko rečem, da.se suha. Mavadno majico ali včasih crop top. Čez vedno nosim pulover narejen na crop top način. Imam pa blond lase so sredine hrbta. Pa fantom še vedno nisem privlačna kaj počnem narpbej? Je mogoče to, da od ličil nosim samo maskaro če jo??
Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
srednješolska leta so zares pestro obdobje za odkrivanje in vzpostavljanje odnosov. Pomembni so nam prijatelji, prav tako pa tako zelo dojemamo našo okolico, opazujemo ljudi okoli sebe in se nenazadnje z njimi tudi primerjamo. Vseskozi nam je pa tako zelo pomembno, kako nas vidijo drugi, zato se tudi veliko bolj ukvarjamo sami s seboj, tudi z našim videzom, saj je morda to prva stvar, ki jo sami opazimo pri drugih.
Verjamem, da ti je pomembno, kako izgledaš, kako se oblačiš in katera ličila uporabljaš. Rada bi ti povedala, da je pri izbiri oblačil ključno, da se v kosih počutiš dobro, udobno in samozavestno. Prav tako je pri izbiri ličil. Pri uporabi izhajaj iz sebe. Vselej pa si več kot le samo tvoj videz. Tako pri sklepanju prijateljstev kot romantičnih razmerij šteje veliko več kot le to, kako izgledamo. Razmerja, ki temeljijo le na fizični privlačnosti, morda niso tako izpopolnjujoča kot tista, v katerih lahko z drugo osebo delimo svoje misli, se skladamo po vrednotah, si delimo skupne interese, prepričanja, videnja o svetu. So pa za vzpostavljanje globljih odnosov potrebni pogum, ranljivost in pripravljenost za oblikovanje odnosa.
Razmisliš lahko tudi, kaj tebe privlači pri drugih in kaj ti je pomembno v odnosih? S kakšno osebo bi želela biti ti in s kakšno osebo ne bi želela biti? Pravi odnosi se razvijejo, ko smo pristni do sebe in drugih in ko drug drugemu pokažemo, kdo zares smo. Prav ta avtentičnost bo morda eden izmed mnogih dejavnikov, ki bo pripomogel k temu, da boš spoznala osebo, s katero se bosta ujemali, se dopolnjevali in skupaj rastli. Naporno je, če se ves čas delamo, da smo nekdo, ki zares nismo, in se trudimo ugajati drugim. Tako naj želja po tem, da bi bila drugim všeč, spodbudi tudi razmislek o tem, kdaj pa si si sama zares všeč - kako se takrat počutiš, razmišljaš in vedeš.
Srečno,
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)