Pozdravljeni,
Obadva z fantom sva stara 18 let in sva skupaj že približno dva leta. Fant je res super, prijazen, ljubeč, moja družina ga ima rada in me ima zares rad. Jaz ga imam seveda tudi rada, saj je res pozoren in vse. Ampak že nekaj časa dobivam neke čudne občutke da nekaj ni vredu. Zadnje časa se počutim kot nekoliko zdogločaseno in kot da nama se ne dogaja nič zabavnega. Od začetka zveze sva bila kar veliko spolno aktivna, sedaj pa meni več ne paše. On bi rad jaz pa vedno rečem da se mi ne ljubi ali pa sem utrujena, kar seveda ni res, samo nekako ne želim si oz z njim. Sva tudi sošolca tako, da se tudi vidiva vsak dan v šoli in ker on živi 5 minut stran od mene se tudi pogosto srečujeva ob vikendih. Velikokrat bi šla ven s prijateljicami sama brez njega, ampak ne zato da bi varala ali pa karkoli ampak samo da sem z njimi in ne z njim. Nevem zakaj imam take občutke ker je fant res super in nikoli ni naredil česa takega da bi me prizadel ali pa varal samo imam občutek koda da sem se ga naveličala ampak ga imam obenem zelo rada in včasih ko pomislim da bi šla narazen mije grozno. Ker ga imam še vedno zelo rada, ampak ne vem če je on ta s katerim bi preživela svoje življenje, res nevem zakaj se tako počutim. On veliko govori in razmišlja o najini skupni prihodnosti, jaz pa bolj ali manj ne in sedaj nevem zakaj je temu tako. Kmalu bova šla na faks in me skrbi, da ker bova ločena bodo te občutki samo še bolj rasli.
Kako lahko razložim te občutke?
xoxo, Borovnica
• kr
kr_ena_1
Kmalu bova šla na faks in me skrbi, da ker bova ločena bodo te občutki samo še bolj rasli.
al pa tut ne. Mogoč sta bla dosedaj prevč skupi, pa te je mal začel dušit
• ja
jabuček123
ne bod žalostna
• Uredništvo
Lea Figelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
iz tvojega zapisa lahko razberem, da ti fant veliko pomeni in da ti je mar za vajin odnos, hkrati pa nisi povsem prepričana, ali je to odnos, v katerem želiš ostati dolgoročno.
To, kar opisuješ (občutek dolgočasja, potreba po času brez partnerja, dvomi glede prihodnosti), je pravzaprav precej običajna izkušnja, še posebej v zvezah, ki trajajo že nekaj časa, in v obdobju, v katerem si zdaj, ko se veliko stvari spreminja. Pomembno je vedeti, da to, da je partner prijazen in te ima rad, še ne pomeni nujno, da so tvoji občutki napačni ali da moraš v zvezi ostati za vsako ceno. Včasih se zgodi, da se ljudje začnejo spreminjati, odraščati in si želijo drugačnih stvari kot prej, zaradi česar odnos ne zadovoljuje več vseh potreb. In to ne pomeni, da je kdo od vaju naredil kaj narobe. Prav tako ni nič narobe s tem, da si želiš čas preživljati tudi s prijateljicami brez njega. To je del zdrave potrebe po samostojnosti, ohranjanju drugih odnosov in razvoju lastne identitete in verjamem, da bo fant to razumel, če mu to predstaviš na takšen način.
Morda si lahko za začetek postaviš nekaj vprašanj in si vzameš čas za razmislek. Na primer: Kako se počutim, ko sem z njim (ne le, ali je on dober do mene)? Kaj v odnosu pogrešam? Kdaj se počutim najbolj povezana z njim in kdaj najbolj oddaljena od njega? Tak razmislek ti lahko morda pomaga tudi pri tem, da z njim začneš bolj iskren pogovor, če si na to pripravljena. Ne nujno zato, da takoj najdeta rešitev, ampak da si povesta, kako se počutita in kaj si želita.
Rada bi ti povedala še, da je povsem okej, če trenutno ne veš, ali je to oseba, s katero želiš preživeti svoje življenje. V tvojih letih je to veliko vprašanje in normalno je, da nanj še nimaš jasnega odgovora, tudi če tvoj fant o tem veliko razmišlja. To, kar doživljaš, ne pomeni nujno, da se mora zveza končati, pomeni le, da moraš o tem malo premisliti in tako najti odgovor sama pri sebi. Pomembno pa se je zavedati tudi tega, da imaš lahko nekoga rada in hkrati čutiš dvom, saj se ta dva občutka ne izključujeta.
Verjamem, da ti bo sčasoma situacija postajala vse bolj jasna, če boš poslušala sebe in svoje občutke. Ni ti treba sprejeti odločitve takoj, lahko si vzameš čas. Prepričana sem, da bo tvoja odločitev pravilna in najboljša zate, kakorkoli se boš odločila.
Lepo bodi :)
Lea Figelj, dipl. psih. (un)