zivjo, trenutno sem v 2-mesecni zvezi s malo starejsim fantom. vse je super, sladko in luskano, dobro se pocutiva v druzbi drug drugaga, ko pride do kakrsnega koli problema oz. konflikta ga brez vecjih tezav resima. definitivno je prisotno veliko zaljubljenosti iz obeh strani in vem da me ima rad, ampak se na trenutke pocutim neljubljeno in negotovo. kljub temu da mi pokaze ljubezen na vse mozne nacine in da se zelo zelo potrudi za vsako stvar, se velikokrat dobim obcutek negotovosti in nezaupanja vanj. prav dobro vem da je zvest in nebi nikoli naredil nicesar kar bi me prizadelo, a vseeno je ta cuden obcutek prisoten- tudi ko se zgodi najmanjsa stvar (npr. mi enkrat ne vrne objema ceprav sva si jih se isti dan izmenjala miljon, me enkrat cudno pogleda, sva npr cel teden skupaj a me uzali ko za en dan rece da nemorma biti skupaj). Se zavedam da so to zelo majhne svtari in me zelo moti da me to zmoti, ampak res nerazumem taksnega razmisljanja, se posebaj ker nimam dobenih taksnih preteklih izkusenj ali travm. parkrat sva se ze pogovorila o tem in sem mu dala vedeti kako se pocutim, vse je razumajoce vzel in sprejel in spremenil par stvari da bi mi bilo bolje- kar je seveda zelo pomagalo, a se vseeno se pojavi kak tak trenutek. je to normalno? kako lahko delam na tem? je moznost da se nikoli nebom pocutila dovolj in zares ljubljeno iz njegove strani?
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Hej!
Ja, zaljubljenost je res lepa, sploh če je obojestranska. Ampak kot si že sama ugotovila, ni vse v rožicah vsak trenutek - pojavijo so konflikti, dvomi, skrbi ... In da te pomirim: ja, vse to je normalno :)
Zelo dobro je, da si že sama prišla do določenih spoznanj glede svojih lastnih občutkov in se zavedaš, da mogoče niso realni. V resnici si s tem opravila že precejšenj delež glede tega, kar lahko narediš. Ogromno pomeni tudi to, da si o svojih mislih in občutkih spregovorila tudi s fantom - komunikacija je namreč ključ do uspešne zveze, četudi se nam včasih zdi, da težimo ali pa da bi mogoče bilo bolje, da smo tiho. Ne, prav je, da povemo, če nas nekaj grize.
Poskusiš lahko preprosto tehniko, ki navadno pride v poštev za tem, ko neprijetne misli prepoznamo (to tebi že uspeva). V tistem trenutku se lahko ustaviš in res premisliš. V pomoč so ti lahko rale vprašanja: Je misel resnična? Kakšna je verjetnost, da je misel resnična/da se bo to zgodilo? Kakšni so dokazi in kakšni so protidokazi za to misel? Tole zadnje vprašanje si lahko tudi zapišeš, enako tudi odgovore, tako da imaš dokaze in protidokaze v dveh stolpcih in si jih tako lažje vizualiziraš.
Lahko razmisliš tudi sama pri sebi, od kje bi te misli lahko prišle - praviš, da nimaš nobenih travm ali preteklih izkušenj, ampak poizkusi razmisliti širše, ne le na partnerje: si imela kakšno izkušnjo s starši? Prijatelji? Brati/sestrami? Mogoče bo razmislek prinesel določene odgovore glede tega.
Za konec pa še tole: verjamem, da se bodo stvari spremenile tudi s časom :) Kot praviš, traja zveza šele 2 meseca, zato so tvoje misli in dvomi še bolj normalni - vajina zveza je šele na začetku in bo še trajalo nekaj časa, da se ustali. Še naprej pa komunicirajta o svojih mislih in težavah. Spodbudi tudi njega, da se ti zaupa. Razmerja so dvosmerna, nekako po principu daš-dam, zato je dobro, da poslušata in spodbujata drug drugega.
Želim ti lepe praznike, če pa še kaj potrebuješ, se kar oglasi!
Patrik Senica, mag. psihologije