Hej rabim pomoc
obcutek imam da sem svojem fantu in celj družini v breme
po
pomagamm
Hej
Res mi je žal, da se tako počutiš. To, kar čutiš, je težko in neprijetno, ampak res nisi v breme tvoji fant, družina in prijatelji te imajo radi in te cenijo prav takšno, kot si.
Včasih, ko smo utrujeni, pod stresom ali žalostni, naš um začne govoriti stvari, ki niso resnične. Ti občutki so samo občutki, ne resnica.
Poskusi si zapomniti:
Tvoje mnenje in prisotnost štejeta. Tvoje težave in čustva so pomembna in jih imajo drugi radi, da jih deliš. Nisi sama pogovor z nekom, ki mu zaupaš (prijateljica, mama, svetovalka) lahko res pomaga.
Če se ti ti občutki ponavljajo ali postajajo zelo močni, res priporočam, da o tem spregovoriš s svetovalcem ali psihologom niso tam, da te obsojajo, ampak da te podprejo.
Uredništvo
Nina Govc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da se v zadnjem času počutiš kot breme svojim staršem in fantu, zaradi česar si zaskrbljena ter potrta.
Pomembno je, da se zavedaš, da je popolnoma normalno, da se včasih počutimo, kot da nismo dovolj ali da smo breme drugim. Tovrstna občutja doživljamo vsi. Občasno nas preplavijo skrbi, utrujenost ali občutek, da ne zmoremo več, vendar to ne pomeni, da je s tabo kaj narobe. Pomembno je, da se zavedaš, da so tvoja čustva resnična in vredna posluha.
Zanima me, ali se je v zadnjem času zgodilo kaj, kar bi lahko vplivalo na tvoje trenutno počutje? Morda kakšen dogodek znotraj družine ali v odnosu s fantom? Prav tako me zanima, ali si o tem že govorila s fantom ali s starši? Pogovor s tistimi, ki jih imaš rada, lahko prinese veliko olajšanja in razumevanja.
Pomembno je vedeti, da imamo vsi kdaj slabe dneve in da se takrat morda ne odzovemo najbolje na druge, vendar to še ne pomeni, da se nimamo več radi ali da smo za druge breme. Ljubezen, zaupanje in toplina med ljudmi ne izginejo zaradi trenutkov slabega razpoloženja. Prav zato je iskren pogovor ključen. Če te kaj teži ali če imaš občutek, da si koga prizadela oziroma je nekdo prizadel tebe, se z ljubljeno osebo mirno pogovori, povej, kako se počutiš in če je potrebno, se opravičita. Tak pogovor pogosto razblini dvome in potrdi, da je ljubezen še vedno tu.
Dobro bi bilo, da se s svojim fantom in starši o teh občutkih pogovoriš na miren ter odkrit način. Tako boš dobila priložnost, da razumeš njihovo plat in hkrati izrazila, kaj te teži. Verjamem, da te imajo zelo radi in da ti bodo prisluhnili.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom pomagala. Ne pozabi, da si vredna ljubezni, točno takšna, kot si.
Želim ti veliko topline in razumevanja, tako do sebe kot do drugih.
Lepo bodi.
Nina Govc, dipl. psih. (un)