dan
imam problem in sicer, imam občutek kakor da sem noseča skos mislim da sem noseča ampak nisem, ker sem stara 13, in nisem imela spolnega odnosa in menstruacijo sem imela uredu. ampak imam skos obcutek kakor da sem nevem zakj
ali imate kaksen nasvet kako ta obcutek odpravim.
hvala
lp
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Za nosečnost moramo imeti nezaščiten spolni odnos z osebo drugega spola in biti plodni (znak plodnosti pri ženskah je prva menstruacija). Če eno od dveh ni prisotno, ne moremo zanositi, kot si že sama napisala.
Se ti zdi, da se počutiš nosečo zaradi fizičnega občutka v trebuhu ali zaradi strahu pred nosečnostjo? Če imaš fizične znake nosečnosti, recimo napet trebuh, čuden občutek v trebuhu, slabost itd., lahko gre za druga zdravstvena stanja, ki so lahko trenutna ali trajna. Če občutki ne izginejo, ti priporočam, da se posvetuješ z zdravnikom, saj bi neprestano napet ali boleč trebuh lahko pomenil napihnjenost ali netoleranco na kakšno živilo.
Če pa misliš, da imaš občutek, da si noseča, zaradi strahu ali bojazni pred nosečnostjo, mogoče celo zaradi tega, ker veliko razmišljaš o nosečnosti, pa ti priporočam, da se o tem pogovoriš s prijateljico, sestro, mamo, ali celo učiteljico. Lahko se pogovarjaš samo o nosečnosti in o spolnosti, lahko tudi o tvojem specifičnem problemu, kakor želiš in upaš. Velikokrat lahko strah premagamo že s pogovorom o stvari sami, če pa to ne bi delovalo, pa lahko obiščeš osebnega zdravnika, ki ti bo lahko dal več informacij o nosečnosti ter tvojem menstrualnem ciklusu.
Lep pozdrav,
Ajda Novak, mag. psihologije