Pozdravljena,
imam težavo, ki nevem kako jo rešiti. Vsakič ko med vikendom starši prisilijo da se učim in se mi ne da takoj pomislim na samomor. Ali pa ko se mi zdi da imam preveč pritiska, stresa ali preveč šole se mi glas v glavi oglasi: ah daj no zakaj sem sploh še živa, boljše bi bilo če me sploh nebi bilo. Potem imamo še popolnoma nepotrebne drame v šoli, ki jih res nebi potrebovala pa se kar ne končajo. Najprej nekdo nekoga nekaj po telefonu vpraša naredi cel prepir ta oseba to pove meni in ravno je njen rojstni dan in ji rečem naj ne dela cele drame iz tega ker naj se raje ne obremenjuje s tem ker je danes njen dan in si ga ne sme uničiti blah blah blah.... In še vsaj 100000 drugih problemov, od drugih ljudi in vse pride do mene,ki še sama zase nevem kako naj rešujem SVOJE probleme in več kot se tega nabira več imam stresa in več kot imam stresa več mislim na samomor. Poleg tega ne morem tega povedati mojim starsem bretom ali sestram nitni prijateljem, ker se bo slisalo kot da imam njih in njihovih problemov čez glavo dovolj pa čeprav so mi oni na prvem mestu tudi pred mojo pravo družino. Edini komur lahko še zaupam je moj pes ki tako ali tako ne razume kaj mu govorim in še najbolj nedramatično odreagira ker njemu ni treba skrbeti za nič na tem svetu. Zraven tega me starsi silijo hoditi v glasbeno šolo ki je pomojem edini prostor na svetu, ki nikoli v mojem življenju nebi rada sla nazaj BRUUH.
Zato skoraj vsakic, ko moram iti v glasbeno pomislim na samomor. Zame bi bilo še veliko lažje narediti samomor, ker imam zelo oster nož v sobi ker hodim na skavte in ga tam potrebujemo.
PROOSIIIMM pomagaj nevem več kaj bi samo še ubila bi see
Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Lepo te prosim drago dekle, ne škodi sama sebi. Vredna si, tvoje življenje seveda tudi. Če imaš takšne slabe, težke misli jih prosim ne zadrži zase.
Če se ti prijatelji tako izpovejo, je to najbrž zato, ker si dobra prijateljica in jim znaš prisluhniti in dobro svetovati.
Če se ti v tem trenutku zdi, da ne moreš zaupati družini in prijateljem, bi lahko odšla do osebne zdravnice in njej povedala o teh slabih misli?
Lahko se obrneš tudi na: 116 111: TOM telefon otrok in mladostnikov (12-20h) ali pa na: https://zivziv.si/kontakt/
Prosila bi te, da nož za skavte pospraviš nekam, kjer ti ne bo takoj na dosegu roke, sploh pa ne v tvoji sobi.
Glede glasbene šole - če ti je takšna muka hoditi, bi te res prosila, da se opogumiš in to odkrito poveš staršema. Misliš da bi to šlo?
Javi se še kaj,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije
om
omara
Pozdravljena,
hvala za tvoj odgovor, cenim. Staršem z mojim bratom, ki ga tudi silijo v glasbeno šolo dopovedujeva da nočeva hiditi tja ampak naju še vseeno silijo.
nevem kako naj jih prepričava
prosim pomagaj
Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič
Odgovor svetovalke:
Poskušajta jih prepričati z dobrimi argumenti oziroma dobro razlago, zakaj ne bi več hodila. Ne poznam vajinih argumentov ampak tehten bi zagotovo bil, da vama povzroča več stresa in slabe volje, kot pa užitka oziroma sprostitve. Seveda je to samo primer, ne vem kaj o glasbeni mislita vidva. Zakaj pa vama je obiskovanje v breme? Kako pa sta se sprva odločila, da jo bosta obiskovala? Ali zaradi glasbene šole težje opravita šolsko delo?
Pomembno je v glavnem, da bosta starša razumela, da imata z bratom tehten razlog in ne samo recimo, da bi rekla da se vama ne da več-to zagotovo ne bi bil dober argument.
A vseeno pa vidita kakšne pluse glasbene šole? Ali bi mogoče obiskovala raje kakšno drugo aktivnost? Vse to je za predebatirati skupaj s starši.
Lep pozdrav,