Živijo, enkrat sem vam že pisala, ko me je fant zapustil brez razloga no pogovorila sem se in je sam rekel da nima razloga da je bilo "random" kaj mislite na to in zakaj je to naredil.
Lp. Lina
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Lina!
Žal mi je, da si doživela razhod s fantom. Glede na to, da ni imel nekega tehtnega razloga, težko predvidevam, kaj bi lahko bilo. Se mi pa ob tem zdi zelo pomembno, da ne izgubljaš časa s tuhtanjem, kaj je šlo narobe. Tisti pravi fant bo sprejel tebe z dobromi in manj dobrimi lastnostmi ter ti pomagal, da se še pri teh manj dobrih lastnostih izboljšaš. Pravi fant bo s tabo komuniciral in bosta skupaj reševala težave. Pravi fant ti bo dal občutek varnosti, da se ne boš rabila spraševati, če je kaj narobe.
Do takrat, ko pride ta pravi fant, pa posveti pozornost sama sebi. Na seznam napiši vse lastnosti, ki bi si jih želela na fantu, potem pa preglej, če imaš vse te lastnosti ti. Bodi sama sebi na prvem mestu, daj si vse to, kar bi si želela od fnata. Predvsem pa se ne zadovolji se z nečim manj, ko pa veš, da si zaslužiš več.
Želim ti, da začutiš v sebi svojo vrednost in da se ceniš, saj si zaslužiš vse najboljše.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike