Pozdravljeni
Rada bi povedala, da me je fant zapustil in samo napisal da noče biti več z mano nato pa me blokiral brez, da bi sploh vedela kaj se dogaja. Prejšnje dni sva se pogovarjala čisto normalno in kar naenkrat mu napiše v šoli me gleda.  Kaj naj storim
Lp.
• ni
nika
hej Lia
Pogovori se z prijatelji če so opazili enako kot ti ni ga nja mogoče vprašajo kaj je problem
lepo se imej in naj ti to ne pokvari razpoloženja
• Uredništvo
Katarina Maučec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Lia!
Žal mi je, da te je fant zapustil na tako neprimeren način. Tako kot ti je Nika dobro napisala je najbolje, da se poskusiš z njim pogovoriti. Lahko ga poskusiš nagovoriti med odmorom ali ga povabiš nekam na samo (na primer, na pijačo ali sprehod), kjer bosta imela mir in ga vprašaš zakaj noče biti več s tabo in zakaj te je blokiral. Če se ti ne boš uspela pogovoriti z njim, lahko vprašaš tudi kakšne njegove prijatelje ali prosiš prijateljico, če bi lahko kaj izvedela.
Upam, da boš dobila pojasnilo zakaj je sprejel takšno odločitev. Ti bi pa še povedala, da včasih ljudje prekinejo zveze brez kakršnegakoli pojasnila. To se lahko zgodi v vseh starostnih obdobjih. Takšen razhod nikakor ni dober in je čisto neprimeren, se pa žal dogaja. Normalno je, da si želimo pojasnila, da si želimo izvedeti, kaj se je zgodilo. V takšnih situacijah je pomembno, da najprej poskusimo dobiti pojasnilo, če pa smo pri tem neuspešni, pa se moramo nekako s situacijo sprijazniti, jo sprejeti in se preusmeriti na druge stvari, ki nas veselijo in na odnose z drugimi osebami, ki nam veliko pomenijo.
Kakorkoli se trenutno počutiš je v redu. Lahko si jezna, žalostna, obupana … – vsi ti občutki so normalni. Je pa pomembno, da se uspeš soočiti s temi občutki, najti veselje v drugih stvareh in s časoma pozabiti na to, kar se ti je zgodilo. V prihodnosti boš zagotovo spoznala še kakšnega fanta, ki mu boš všeč in bo želel biti s tabo.
Vso srečo!
Katarina Maučec, mag. psihologije