pozdravljeni
vsec mi je fant iz 9ga razreda, zdi semi da me skoraj nikol ne opazi in ni sanse da bi mu bla vsec, vabga sem ze slabih 5 mesecev, in res nevem kako bi nardila prvi korak
hvala za nasvet
• Uredništvo
Benjamin Bušelič

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Najprej bi se ti rad zahvalil za vprašanje. Iz napisanega sem razbral, da te zanima kako pristopiti do fanta, ki ti je všeč. V svojem vprašanju si prav tako napisala, da je fant starejši in sklepam, da gre za fanta iz šole, ki jo obiskuješ tudi ti.
V svojem vprašanju si navedla, da imaš občutek, da te ta fant nikoli ne opazi ter da meniš, da ni možnosti, da bi mu bila všeč. Pri takih mislih se je kdaj dobro ustaviti in vprašati iz kje izvirajo in kaj v nas vzbujajo. Spodbudil bi te, da malo razmisliš o tem, kdaj so se prvič pojavili ti občutki neopaženosti in misli, da ni možnosti, da bi mu bila všeč. Prav tako lahko razširiš te misli tudi v smeri, ali so bile kdaj možnosti, da bi te ta fant opazil, oziroma da bi z njim morda načela pogovor oz. druženje, morda kdaj med odmorom ali na kakšni skupni interesni dejavnosti. V tem razmišljanju seveda ne pozabi tudi na svoje občutke in čustva, ki se ti porajajo ob tej tematiki, kako se počutiš ob teh mislih, morda kako se počutiš ob trenutkih, ko vidiš fanta na hodniku.
To razmišljanje ti bo pomagalo pri odkrivanju in razumevanju sebe in svojih občutkov, kar bo posledično pripomoglo k lažjim naslednjim korakom. S fantom boš najlažje navezala stik in naredila prvi korak tekom kakšnih skupnih aktivnosti, kot so na šoli interesne dejavnosti. Morda skupaj obiskujeta kakšen krožek, imata skupne interese in v sklopu tega lahko odpreš temo za pogovor in na ta način fanta bolje spoznaš ter mu daš priložnost, da te opazi.
Za konec bi te rad še spodbudil k potrpežljivosti in veselju v mladosti, ki je pred teboj. Počasi vstopaš v obdobje adolescence, v katerem ljudje pogosto spoznamo nove osebe, nove ljudi s katerimi se družimo in razširimo svoj socialni krog. Čustva, kot je ljubezen, so ta ki naše dneve obarvajo z najrazličnejšimi barvami in poskrbijo za to, da je vsak naš dan nekaj posebnega. Pred teboj je še ogromno dni obarvanih z najrazličnejšimi čustvi in upam, da se bodo ob tebi našli ljudje, ki bodo te dni naredili še bolj posebne.
Lep pozdrav,
Benjamin Bušelič, Bachelor of Science (republika Avstrija)