Vsebina je skrita.
Uredništvo
Dragi uporabnik / draga uporabnica.
Ker z dnem 1. 3. 2022 odpiramo novo spletišče To sem jaz, te obveščamo, da v kolikor danes ne boš prejel/a odgovora s strani svetovalca, bo tvoj odgovor objavljen na novem spletišču.
Prosim če si za lažje iskanje tvojega odgovora v novem spletišču v ta namen shraniš naziv uporabniškega imena oz. / ali ime vprašanja.
Lepo te pozdravljamo iz uredništva.
Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej se ti zahvaljujem, da si potrpežljivo počakala na odgovor. Opisuješ pisano obdobje v odnosu s svojo simpatijo, ki je tvoj sosošolec. V obdobju mladostništva pogosto doživljamo trenutke zaljubljenosti, obojestranske naklonjenosti, po tem večkrat sledijo obdobja razočaranja, žalosti, kmalu pa ponovno nova simpatija, … in tako se krog vrti naprej, dokler ne spoznamo osebe, s katero imamo podobne interese, vrednote, se čutimo sprejeti in smo razumljeni. Glede na opisano situacijo verjamem, da so tvoji trenutni občutki neprijetni. Verjetno se mešajo občutki žalosti, jeze, razočaranja, kar je čisto normalno. Pomaga lahko, da poskusiš svoje misli in dan zapolniti s tistimi ljudmi in aktivnostmi, ki jih imaš rada in v družbi katerih se dobro počutiš. Ali morda obstaja kak hobi, s katerim si se zmeraj želela ukvarjati, pa je morda zdaj pravi čas, da se ga lotiš? Na ta način boš preusmerila misli in hkrati boš imela tudi več možnosti, da ponovno spoznaš nekoga, ki bo prebudil metuljčke v tvojem trebuhu. Ali morda že dolgo želiš povabiti prijateljico na kakšen pohod, pa še nisi uspela? Vse našteto ti lahko pomaga, da svoje misli preusmeriš od misli, ki te obremenjujejo.
Si v zelo vznemirljivem obdobju - obdobju mladostništva - in verjamem, da te čaka še veliko metuljčkov v trebuhu, simpatij in prave ljubezni.
Upam,da sem odgovorila na tvoja vprašanja. Če boš imela še kakšno, te vabim k dialogu.Bodi dobro.
Tjaša Rola, mag. psihologije