Zivjo, v zadnjem casu zelo razmisljam da nocem odrsti in mi gre na jok ker bo kmalu konec teh mladostnih let.
Pa se nekaj tezavo imam da mi je nekdo usec vendar v usakemu "snepu" rece da je horny... in taksne stvari
Kaj naj naredim
Hvala za odgovor
• Uredništvo
Tina Rezar

Odgovor svetovalke:
Spoštovana,
hvala za tvoje sporočilo. Trenutno si stara 14 let, če se ne motim? Adolescenca oz. mladostništvo velja za enega izmed bolj občutljivih obdobij, saj se takrat srečujemo z velikimi spremembami, tako na telesni kot na čustveni, intelektualni in vedenjski ravni. To je obdobje dozorevanja, preizkušanja, iskanja samega sebe in pomembnih odločitev, ki so lahko odskočna deska v odraslost.
Teoretično gledano lahko obdobje mladostništva delimo na tri dele: zgodnje mladostništvo (do približno 14. leta), srednje mladostništvo (do približno 17. ali 18. leta starosti) in pozno mladostništvo (do približno 23. ali 24. leta starosti). Najpogosteje se obdobje mladostništva konča z zaključkom izobraževanja, s pridobitvijo službe ali z ustvaritvijo lastnega doma ali družine. V kolikor teorijo preneseva v prakso, je mogoče tudi to, da bo tvoje mladostništvo trajalo še (vsaj) 8 let.
Kaj točno je tisto, kar te bremeni, da ne želiš vstopiti v obdobje odraslosti? Ali obstaja kak specifičen razlog? Če ja, ga prosim deli z mano in tako bova lažje iskali ideje/rešitve.
Predvidevam, da gre pri osebi, ki ti je všeč za obojestransko naklonjenost, vendar ti njegov odziv (z izrazi kot so »horny preko snap-a«) ni preveč všeč. Zanima me kako si se počutila ob tem komentarju in kako si se nanj odzvala? Sama pri sebi premisli tudi o tem, kaj točno si želiš in kaj pričakuješ od osebe, ki ti je všeč. Lahko odgovoriš kar v nadaljevanju in bova skupaj razmišljali kako naprej.
Vse dobro želim,
Tina Rezar, mag. prof. pedagogike in nemščine in mag. zakonskih in družinskih študij
• Nv
Nvemm
Odgovor svetovalke:
Spoštovana,
Vse dobro želim,
Tina Rezar, mag. prof. ped. in nem. in mag. zak. in druž. štud.
Živjo se enkrat, ni nekega velikega razloga samo to da bomo imeli letos valeto in se locila od sošolcev, šole, učiteljev... od osebe ki mi je vsec pa je to da hoce imeti spolni odnos z mano in me zanima ker mi v snapih ucasih poslje sliko p**isa ali je to spolno nadlegovanje oz. nasilje?
• Uredništvo
Tina Rezar
Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
z zaključkom osnovne šole in hkrati s prehodom v srednjo šolo se bo zate odprlo eno veliko novo poglavje, ki bo prineslo številne izzive, pa tudi radosti. Verjamem v to, da bo prehod zate čim bolj miren, le pripravi se na novo obdobje. O tem se lahko pogovoriš tudi s šolsko svetovalno delavko, ki ti bo dala kakšen nasvet, da ti bo lažje.
Spolno nadlegovanje je širok izraz, ki obsega različne oblike neželene verbalne in fizične pozornosti s spolno vsebino, kot so neželeno namigovanje na spolnost, prepričevanje v spolne dejavnosti, zahteve za spolne usluge, in vse ostale verbalne in fizične oblike nadlegovanja s spolno vsebino. V kolikor ti ni všeč, da ti fant pošilja tovrstne vsebine (slike njegovih spolnih udov), to nemudoma jasno izrazi in mu povej, da ti tak način komunikacije ne odgovarja. V primeru, da s tem ne bo odnehal, gre za spolno nadlegovanje, ki je kaznivo dejanje in je potrebno zadevo prijaviti. O tem se nujno z nekom pogovori, bodisi so to tvoji starši ali drugi strokovni delavci na šoli, v zdravstvenem domu. Svetujem ti, da obiščeš šolsko svetovalno delavko in se o situaciji pogovoriš ter bosta skupaj pripravila načrt za ustrezno ukrepanje.
Prijazno te pozdravljam,