Z mojim fantom sva skupaj približno leto in pol. Ko sva bila skupaj pol leta, sem naredila veliko napako...prevarala sem ga. Zelo mi je bilo žal in prevzela sem vso odgovornost. Odločil se je, da mi odpusti, in od takrat naprej nisem niti pomislila, da bi kaj takega ponovila. Res sem ga imela rada in z vsakim dnem sem ga imela še bolj.
Nekaj mesecev po tem, ko mi je odpustil, pa je začel početi podobne stvari. Najprej je šel na zmenek z drugo punco. Bolelo me je, a sem mu vseeno oprostila, ker sem vedela, kako je, ko narediš napako. Dva tedna kasneje je drugo punco poljubil. Takrat sva imela krajši premor, potem pa je rekel, da mu je žal, in sem mu dala novo priložnost.
Kasneje so se težave ponavljale večkrat je začel pisati drugim puncam. Vsakič me je to prizadelo, a sem mu vseeno oprostila, ker ga imam rada in ga nočem izgubiti. Zdaj spet piše eni drugi punci, jaz pa sem ga prosila, naj jo odstrani iz svojega zivljenja in telefona, a noče. Ko mu povem, kako se počutim, vedno omeni mojo staro napako in se s tem opravičuje.
Pravi, da me ima rad in noče nobene druge, a z njegovimi dejanji se počutim zmedeno in negotovo. Ne vem več, kaj naj naredim. Res ga imam rada, ampak imam občutek, da se za najin odnos trudim samo jaz. Ne vem, ali se še splača vztrajati ali pa držim nekaj, kar je že propadlo dolgo časa nazaj.
Jo
Jojjajhq
Hej, po sporočilu sodeč si še zelo mlada. Razumem da imaš svojega fanta rada in prav je za nove priložnosti ampak to kar on dela je rutina iz njegova odločitev ne napaka. Kar dela je vidno varanje in po prebranem mu govoriš da te to boli in da te moti on pa ne posluša oz mu je vseeno. Poznam par situacij podobnih in to vodi samo v kreganje in stress. Tudi če ga imaš rada moreš imeti rajši sebe in spoštovati sebe! Kar dela in to tebe boli in se tega zaveda a mu je vseeno zato nima dovolj spoštovanja do tebe, spoštuj ti sebe in se od njega odstrani. Nisi mu dolžna razlagati zakaj kako ipd, on ti povroča žalost stress, bolečino, to ni uredu in to ni veza oz ljubezen, pravi fant te spoštuje, te ima rad, ne ponavlja napak ki vedo da te bolijo.
moj nasvet je da se čim prej ostraniš, po nekem času te bo spet klical, deval izgovore, opravičila , lažne objube ampak ne nasedaj na to to je manipulacija!!
imaj spoštovanje do same sebe, druži se s prijazelji, preberi kakšno knjigo, podji na sprehod, druži se s družino, delaj za šolo, pospravi stanovanje. Naj ti ne bo dolgčas, ko boš pomislila na njega se zamoti s nečem drugim. Ni enostavno ampak verjemi da je lažje to kot pa da s njem trpiš. Mlada si imaš še veliko pred sabo, naj ti bo prioriteta šola, zabava s prijateljicami, družino ipd.. naredi kaj dobrega, poskrbi zase. Delaj na sebi. Ne porabljaj energije za druge ljudi ki niso to zaslužili.
tvoj fant te ne spoštuje!
upam da se zamisliš in uzemeš moje sporočilo kot dobro namerno in se kaj naučiš iz tega????vso srečo če še kaj potrebuješ napiši????
en
enapač
Hey!
Če si naredila napako in se potem opravičila, on pa je oprostil je use okej in super. Zelo zrelo od tebe da si mu odpustila prvič, ker veš kako je ko narediš napako....Če se njegovo vedenje ponavlja in je punco poljubil in si še vedno dopisuje z drugimi, to ni ok. Najprej se z njim pogovori, mogoče si se že....Če se to vedenje nadaljuje je to toxic relationship ki jo je bolše prekiniti, v tvoje dobro. Sej verjamem d ga maš rada ampakto ni okej.
Upam da sem ti pomagala pa srečno!
Uredništvo
Irena Toš Koren

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
prevara je dejansko zelo pogosta težava v partnerstvih.
Bojim se, da gre za izgubo zaupanja med partnerjema. Zaupanje pa je temelj za iskreno, dobro in trajno zvezo. Zelo težko je vzpostaviti zaupanje, ko se ga enkrat izgubi, prekrši. Takrat je potrebno dolgo obdobje, iskrenost in predvsem več posvečanja drug drugemu v zvezi.
Pri vama se zdi, da še iščeta vsak svojega partnerja, ki bi mu lahko popolnoma zaupala. Kot je videti, se je tvoj fant zdaj odločil, da bo intenzivno iskal in preizkušal druge zveze. Od tod verjetno njegovo zagotavljanje, da te ima še vedno rad in da te ne želi izgubiti, saj očitno punce, s katerimi je navezoval stik zdaj, niso po njegovem okusu, toliko da bi jih zamenjal s teboj.
Vprašanje je le, ali si ti pripravljena na to, da vedno znova preizkusi novo zvezo in se nato vrača k tebi. Ali ni zdaj on vzbudil v tebi neprenehnega nezaupanja in sumničenja?
Njegovo razmišljanje, da zdaj lahko še on navezuje stike z drugimi dekleti in te vedno znova prevara ter da to počne zaradi tega, ker si ti naredila enako, seveda ni dejanje, vredno medsebojnega spoštovanja. On sicer to razlaga kot povračilo za tvoje dejanje in v bistvu igra na tvojo slabo vest. V partnerstvu, ki je iskreno, predano, poglobljeno, seveda, ne počnemo tega, da za vsako neustrezno dejanje partnerja kaznujemo s povračilnimi dejanji.
Morda moraš razmisliti, kaj si želiš od partnerstva? Kaj si želiš v odnosu s tem fantom? In nato tudi – a je takšen odnos s sedanjim fantom, tisti, ki si ga želiš, tudi za naprej?
Njegovo zagotavljanje, da si ti zanj najpomembnejša, se nekako ne sklada z njegovimi poskusi in skoki v objeme drugih deklet.
Seveda, je dobro, da se tudi ti vprašaš, kako si razumela svojo zvezo s fantom takrat, ko si ga prevarala. To samo z namenom, da razumeš sebe in svoj pogled na zvezo s tem fantom. Morda že takrat vajine zveze nisi videla kot nekaj predanega, trdnega, iskrenega, dolgotrajnega…
To ti bo morda pomagalo razmisliti, kaj si želiš v zvezi in kakšen odnos s partnerjem si želiš.
Razmišljanje o smislu partnerske zveze ti bo morda pomagalo pri odločitvi, ali je sedanja tista zveza, ki te zadovoljuje. Ali pa bo potreben iskren pogovor s partnerjem, kaj si ti želiš in kaj si on želi ter ali zmoreta oba pristati tudi na omejitve in meje, ki jih lahko prinaša predanost le eni zvezi.
Tema je zanimiva in neskončna, zato se ne zadržuj in nam še kaj piši,
Irena Toš Koren, univ. dipl. psihologinja