Zdravo! ????
Rada bi vas prosila za nasvet glede izbire obleke za maturantski ples.
Sem spremljevalka svojega fanta, ki bo imel maturantski ples marca, in skupaj bova plesala. Nisem prepričana, kakšno obleko naj izberem ne želim, da bi bila preveč “over the top”, ker sem le spremljevalka in je moj maturanski ples šele naslednje leto, hkrati pa bi rada izgledala lepo in primerno za dogodek.
Kaj bi mi svetovali glede dolžine, barve ali stila obleke, da bo primerna, elegantna in ne preveč izstopajoča?
Hvala vnaprej za pomoč! ????
• Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Hej!
Kako čudovito, da boš soplesalka na maturantskem plesu od svojega fanta!
Kot spremljevalka imaš zelo svobodno izbiro. Kljub temu da to ni tvoj maturantski ples, se ti ni potrebno obleči »bolj preprosto«. Najpomembnejše se mi zdi,  da izbereš obleko, v kateri se boš počutila lepo, samozavestno in udobno, hkrati pa boš uspela v njej tudi sproščeno plesati.
Punce na maturantke plese oblečejo obleke različne dolžine, nekatere tudi hlače ali hlačne kostume. Predlagam ti, da na Pinterestu ali drugih platformah malo pogledaš za ideje. Vedno pa lahko po nakupih povabiš prijateljice, da ti svetujejo.
Srečno pri izbiri!
Cita Jenko, mag. psihologije