Pozdravljeni,
Potrebujem nujno pomoč in sicer..nisem naredila 1.letnika gimnazije in sem se izpisala, ker ne želim ponavljati tam. Poslala sem prošnjo na srednjo šolo za turizem v Ljubljani, kjer so mi rekli, da imam veliko možnost, da me bodo sprejeli in da mebbodo danes poklicali, ko bodo obravnavali prošnje. Niso me poklicali in sedaj vidim na njihovi spletni strani, da imajo več ptošenj, kot mest po 2.krogu in da bo komisija obravnavala prošnje šele 25.8. Ko sno v petek z njimi govorili so rekli da bi se lahko k njim vpisala tudi v program gimnazija( na portalu gov ima 19 mest), kar pa sedaj piša na njihovi spletni strani pa je:
Obveščamo vas, da na naši šoli na nobenem programu ni več prostih mest. V koliko spremljate spletno stran MIZŠ in je tam stanje prijav drugačno, ti podatki niso točni.
Jaz sem ostala brez šole:((((...kaj naj naredim???
Pogledala sem gov portal in piše da naravovarstveni tehnik ima 6 prostih mest in sem poslala mail in se mi je vrnil mail, da so odsotni do 18.8.
Meni se bo zmešalo:(. Ne vem kaj naredim?
A naj čakam do avgusta in molim, da me bodo sprejeli? Kaj če me ne bodo? Kaj potem?? Ne morem čakati do 1.9., ker ne bom vpisana niksmor, moram pa biti nekam vpisana..
A naj posljem preko gov sistema prijavnico za naravovarstveni tehnik?
Prosim za pomoč!! Ne vem kaj naj naredim, jokamo doma vsi:((((
Hvala in lp,
Nika
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Nika, pozdravljena.
Prepričana sem, da boš dobila mesto v kakšni od srednjih šol. Stanje v tem trenutku ni dokončno, dijaki bodo opravljali popravne in predmetne izpite še v avgustovskem roku in gotovo bodo nekateri uspešni in se bo sprostilo mesto, ki je bilo npr. zanje predvideno v 1. letniku, za ponavljanje. Šole zato še ne morejo zdaj odgovoriti, saj še nimajo jasne, dokončne slike o številu dijakov.
Je pa škoda, da si se izpisala z gimnazije - če se ne bi, bi imela vsaj zagotovljeno možnost za ponavljanje in bi lažjega srca čakala na priložnost za prepis.
Glede na to, da si se lani vpisala na gimnazijo, predvidevam, da si imela v OŠ vsaj solidne ocene; tudi to ti povečuje možnosti, da boš nekam sprejeta. Šolam je v interesu, da imajo čim več dijakov ...
Večina svetovalnih delavk je te dni že na dopustu, ti pa lahko na različne šole kljub temu pošlješ prošnjo za prepis in jih prosiš, da te kontaktirajo po 18. 8. Verjamem, da se boš na koncu ti odločala, kje boš zares nadaljevala s šolanjem.
Premisli torej, kateri programi bi ti bili še zanimivi, in pojdi v akcijo s pošiljanjem prošenj. Bodi optimistična, na koncu bo vse v redu in boš šla 1. septembra v šolo.
Uživaj v poletju, po 18. 8. pa boš naprej reševala situacijo.
Lepo te pozdravljam,
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja
• Ni
Nika
Pozdravljeni,
Hvala za vzpodbudne besede. Danes je mami klicala v Ivančno Gorico  in me tam lahko vzamejo na srednjo ekonomsko.
Imam pa vprašanje, če mi lahko pomagate. Če se k njim vpišem in se čez par dni kasneje pojavi možnost na šoli, ki je bližje mojemu kraju, ali se lahko prepišem?
Glede na to, da ponavljam 1.letnik ( obiskovala sem gimnazijo), sedaj bi šla na srednjo ekonomsko in če se izkaže kasneje ( po vpisu na ekonomsko Ivančna Gorica) možnost, da bi se prepisala na turistično srednjo v Lj.
Hvala za odgovor in lp
Nika
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič
Odgovor svetovalke:
Nika, zdravo.
Ja, lahko se ponovno prepišeš, če se pokaže možnost na šoli, ki te bi bolj mikala. Verjetno je res najbolj smiselno, da se vpišeš na ekonomsko v Ivančni Gorici, potem pa po 18. 8. preveriš v Lj, če te lahko sprejmejo. Tako boš bolj mirno preživljala poletje pred novim začetkom :).
Lep pozdrav,
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja