Zdravo. Kako uredit fantov odnos z mojimi starsi? Razumeva se super, je zelo ljubec in prijazen tako do mene kot do drugih. Samo z mojimi starsi ima nek problem in v bistvu sploh ne vem kaj ga tako moti (moram ga se enkrat natancno vprasat), ker so do njega res prijazni, oci mu je celo sluzbo uredil pa vse. On se pa tega sploh ne zaveda in so mu dolgocasni in nekaj, hkrati pa jst ne smem recti nobene stvari cez njegove (sej drugace ne bi ampak razumete) ker bo pol groza verjetno. Vem, da se moram glede tega se pogovoriti z njim, ampak vseeno prosim za pomoc, ker ce se bova koncala bova zaradi tega, ker gre ta stvar ze cez mejo (vsaj zame).
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
znašla si se v neprijetni situaciji glede odnosa tvojega fanta s tvojimi starši, ki ni ugoden. Napisala si, da je vajin odnos dober, da se razume z drugimi, le s tvojimi starši ne. Tu nastane kot neke vrste blokada iz njegove strani do njih, za kar sploh ne veš, zakaj je temu tako.
Ko si napisala, da ga moraš še enkrat povprašati, kaj ga res tako moti, je morda res najbolj smiselno, da najprej narediš to in se z njim pogovoriš o tem, kakšne težave ima v odnosu do tvojih staršev in kaj narediti, da bi se to spremenilo oziroma izginilo. Morda mu lahko izpostaviš dejstvo, da mu je tvoj oče pomagal pri pridobitvi službe in da je to z veseljem naredil, ker ga sprejema in želi, da sta skupaj srečna. Skušaj mu iskreno povedati o tem, kako se ti počutiš, da si žalostna, jezna, prizadeta, da je njegov odnos do njiju tako negativen in da se ne trudi tega izboljšati. Lahko mu tudi poveš, da mu z veseljem pomagaš pri tem, da bi izboljšal odnos ter besede do njiju. Tako se boš tudi ti veliko bolj želela potruditi v odnosu do njegovih staršev in več časa nameniti pogovoru z njimi.
Povej mu iskreno, da ti dober odnos njega in staršev v tem obdobju veliko pomeni in da te prizadene, ko vidiš, da se noče potruditi, da bi to spremenil. Morda je dobro, da mu direktno poveš tudi, da v nasprotnem primeru ne veš, če boš še lahko zdržala z njim v odnosu, ker boš imela odpor in bo to lahko vodilo v razpad odnosa. Velikokrat posameznika skrajne situacije ter končne odločitve pretresejo in posledične prisilijo v neko spremembo. Upam, da bi tudi v tvojem primeru bilo tako, da bi se tvoj fant zamislil in spremenil način odnosa do staršev ter da bi lahko skupaj premagala to.
Želim ti vse dobro in lepo te pozdravljam,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije