Pozdravljeni
Sem najstnik, ki prihajam iz nudistične družine.Star sem 14let in živim na primorskem.
Poleg nas imamo tudi sosede, ki prav tako prakticirajo nudizem. In tam imam svojega najboljšega prijatelja Jakoba.
Prvič sva se videla ko so se priselili in so nas prišli pozdravit kot sosedje.
Potem so se nekaj pogovarjali o našem mestu tako pravimo moj ata in potem so vprašali če nas ne bi motilo če bi bili goli, ker so nudisti...
Potem je povedal moj ata da smo tudi mi nudisti in potem so si želeli da bi se večkrat kdaj videli skupaj. Od kar pa sva oba v pubrteti so se moji in njihovi starši še bolj združili in se sprijatelili.
Naredili so tudi skupni prizidek.
Oba nimava sramote biti gola pred družino in pred drugimi.Poleg tega si lahko zaupava. Moja mama pravi da je to nekaj najlepšega.
Poleg tega imava tipične fantovske težave ki so za njih za moje in za njegove strše ni nič narobe oz. sramotnega.
Kar pa nama gre naživce pa je spolna vzgoja v šoli in da se sošolci norčujejo da sva nudista.
Zanima me ali me prav starši vzgajajo in kako lahko preprečim mokre sanje in erekcijo.
Hvala
20
2007
Pozdravljen, tudi mene vzgajajo kot nudista zato te dobro razumem . Rad bi ti povedal, davse kar se dogaja s tabo je normalno in da je znak razvoja.V moji družini se veliko pogovarjamo.Prav tako moji starši vedo da imam mokre sanje in erekcijo zato se ne vznemirjajo če vidijo da se mi dvigne ali pa zjuraj ko vidijo da sem popackal erjuho.Jaz sem se navadil živeti stem saj v končni fazi ni nič narobe s tem.Glede tvojih sošolcev pa ti povem da so otročji in jih samo preziraj
Upam da sem ti pomagal
Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Dragi fant!
Sprašuješ, ali te starši prav vzgajajo glede nudizma. Zase in za svojega prijatelja praviš, da vama ni nerodno biti gol pred družino in drugimi, da v tem ne vidita ničesar sramotnega. Moti pa vaju spolna vzgoja v šoli in da se sošolci norčujejo iz vaju, da sta nudista.
Sprva si malce bolj natančno poglejva, kaj naturizem oziroma nudizem sploh je (povzeto po spletnem portalu naturist.si).
Življenje v modernem svetu škoduje telesnemu in duševnemu zdravju človeka, saj je znano, da prinaša odtujenost do narave in med ljudmi samimi, Odpravlja nesmiselne predsodke do golote in končno uničuje naravno okolje. Za premagovanje teh tegob se zavzema tudi naturizem, ki stremi k vzpostavitvi ponovnega ravnovesja med človekom in naravo, ga usmerja nazaj k naravi in mu odkriva naravo, od katere se je že močno odtujil in pozabil, da je del nje.
Naturisti si z gibanjem in rekreacijo v naravi izboljšujejo telesno in duševno zdravje, se osvobajajo moralnih predsodkov, s skupno goloto odkrivajo človekovo pravo podobo in podpirajo vse dobrine in navade, ki koristijo telesu in razumu ter so nasprotniki vsega, kar nam škoduje. Posebna značilnost naturizma je izkušnja skupnega življenja v goloti, ki izhaja iz zveze med človekom in naravo. Pri naturizmu gre za premišljeno goloto, ki sta ji fetišizem in izumetničenost tuja in se strogo ločuje od golote, ki preseneča in vzburja.
Skupni nudizem tvoje družine in sosedov kar precej odstopa od zgornjega opisa nudizma oziroma naturizma. Pri vas ne gre za gibanje in rekreacijo v naravi, za povezanost z naravo, ampak za vaše golo druženje doma, celo v skupnem prizidku, ki ste ga zgradili v ta namen. Seveda se ne bom spuščal v ocenjevanje vašega takšnega druženja, saj je to vaša odločitev in vaša pravica do takšne sporazumne skupne odločitve. Lahko pa rečem, da pri vašem golem druženju ne gre za nudizem oziroma naturizem v pravem pomenu besede. Sklepam lahko, da norčevanje sošolcev, da sta nudista, Izhaja ravno iz takšnega vašega golega druženja. Takšnega norčevanja zagotovo ne bi bilo na račun bivanja poleti v nudističnem kampu. Ne vem pa, kaj bi naj bilo narobe s spolno vzgojo v šoli glede vprašanja, o katerem pišeš.
Glede tvojih erekcij in mokrih sanj pa bolj na kratko. Si v puberteti, poln hormončkov. Nehotene erekcije in mokre sanje so povsem normalen pojav, ki ga zaenkrat ne moreš preprečiti. To se praviloma ne bo več dogajalo, ko boš imel redne spolne odnose.
Brane But, univ. dipl. psiholog