Mene zanima letos gremo na morje in isto nudistična plaža meni je nerodno doma kr me zdaj mal sram so rekli da lahko na nudistični plaži sem v kopalkah
• Uredništvo
Anadeja Bajzek

Odgovor svetovalke:
Ljudje se razlikujemo v tem, koliko "odkritosti" oziroma "zakritosti" za nas predstavlja udobje. Prav tako se lahko naši občutki glede golote spremenijo. Če prav razumem na isto plažo hodite že več časa, zato verjetno veš, kaj pričakovati in tvoj strah ne izvira iz neznanega, ampak iz tega, da so se tvoji občutki spremenili. To je popolnoma normalno, sploh v času odraščanja, ko postanemo še bolj osredotočeni nase in na to, kako nas vidijo drugi. To lahko vzbudi tudi občutke sramu, čeprav na našem telesu ni v resnici nič sramotnega, ampak je popolnoma naravno in skupno vsem človeškim bitjem. Vendar pa ima vsak izmed nas popolno avtonomijo do odločanja o svojem telesu - to pomeni, da se lahko sam odločiš, v kakšni plažni opravi se počutiš najbolje. Zato ti predlagam, da le spakiraš kopalke, če ti bo tako bolj udobno. Nudistična plaža ponuja izbiro, zagotovo pa ne pomeni, da se moraš odločiti za goloto. Izberi tako, kot se boš počutil sproščeno in lahko brezskrbno užival v soncu in morju.
Lepe počitnice ti želim!
Anadeja Bajzek, dipl. psihologinja (un)