Hej hej
Jaz sem si začela pošiljat nude s fanti ki jih ne poznam. Pač na Snapchatu dodam ljudi ki se imenujejo tako da že veš da jih pošiljajo, ali pa oni dodajo mene. In potem si pošiljamo gole slike (jaz naprimer prsi, nožnico oni pa meni penis). Zdaj pa me zanima če je s tem kaj narobe.
Ar
Arči
Pa ti to resno sprašuješ ali samo provociraš?
Da
Danes
Ja zenska to je ful narobe. Ves sploh ka delas? Ka ti ni nic neprijetno? Aves da te lah ksn zlorab pa zacne izsiljevat in posilat tvoje slike naprej! Vsaka slika ostane na spletu tud ce misles da je zbrisan. Gor ostane VSE! Ne igrej se z ognjem. Nevem kulk si stara ampak to kar pocnes je zlo nezrelo k bos starejsa mogoc zard tega ne bos mogla dubit fanta kr ti bo to zacel puscat posledice. Takoj prenehej s tem! Delaš si škodo! Ne delaj tega drugim v prid! Odlocej se sama pa razmisn za ksno stvar k jo pol nrdis. Na tvojem mestu bi se vdrla v zemlo ce bi to pocela ampak se usen še je čas da nehas in zdej lohka se ksno stvar resis. RAZMIŠLJAJ PAMETNO S SVOJO GLAVO in NE DELAJ stvari, ki bi ti na koncu lahko unicile življenje!!!!!
Upam da si se kej zamisnila ob mojem odgovoru. Premisli malo o tem.
Z lepim pozdravom,
Someone
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Napisala si, da si izmenjuješ gole slike z neznanci na Snapchatu. Nisi pa napisala, zakaj to počneš. S tem, ko pošiljaš svoje gole fotografije, čeprav morda ne razkriješ obraza, si se izpostavila tveganjem, ki imajo lahko zelo neprijetne in tudi boleče posledice.
Upam, da razumeš, da lahko vsak od fantov, ki jim pošiljaš nude, te shrani in jih deli naprej, četudi nastaviš na zelo kratek čas prikaza fotografije? Pa tudi, če te Snapchat obvesti, da si je fant sliko shranil ali da je naredil posnetek zaslona, ti to nič ne pomaga, saj ima sedaj tvojo golo sliko in lahko naredi z njo karkoli želi. Če te pozna, jo lahko pošlje tvojim prijateljem, sošolcem, morda celo staršem, ali pa natisne in deli natisnjene fotografije. Vse to se je že dogajalo, pa dekleta niso razkrila obrazov na teh posnetkih. Fotografije, ki ti jih pošiljajo, pa niso nujno vedno njihove. Lahko so jih našli na spletu. Si pripravljena tvegati, da bo nekega dne en od tvojih sošolcev tvoje nude delil v razredni skupini (če jo npr. imate) z vsemi? Ali pa se bodo tvoji nudi pojavili na spletnih straneh, kjer ti bodo pisali nesramne komentarje?
Ker se skrivate za psevdonimi (aliasi), nikoli ne moreš vedeti, s kom si v resnici izmenjuješ slike in ali ni morebiti nekdo, ki te pozna. Pa tudi, ali so res toliko stari kot pravijo? Saj veš, da se lahko na spletu kdorkoli izdaja za kogarkoli. Morda so pa nekateri od teh fantov stari 40, 50, 60 ali več let! Veliko je tudi pedofilov in drugih kriminalcev, ki se izdajajo za najstnike z namenom pridobivanja golih fotografij najstnic (pa tudi najstnikov), slike pa potem preprodajajo ali objavljajo na pornografskih straneh s posnetki spolnih zlorab otrok. Pri tem pa namenoma uporabljajo take aliase, da se najstnice »ujamejo«.
Si pomislila, kaj se bo zgodilo, če boš želela prenehati pošiljati slike? Bodo fantje rekli »ok« in ti prenehali pošiljati svoje nude, ali pa ti bodo začeli groziti, da bodo slike javno objavili, če ne boš poslala še več takšnih slik? Kaj pa če je vmes kakšen kriminalec ali pedofil, ki služi s prodajo tvojih fotografij? Misliš, da ne bo naredil vsega, da te prisili, da boš pošiljala še več fotografij, tudi tako, da bo storil vse, da ugotovi, kdo si in kdo so tvoji prijatelji, sorodniki, kje živiš itd.?
Bi se bila pripravljena sleči do golega na glavnem trgu kraja kjer živiš? Nekaj podobnega namreč počneš, le da je to na Snapchatu. Trenutno vidi tvoje intimne dele morebiti le nekaj uporabnikov Snapchata, a to se hitro lahko spremeni in bo tvoje nude videlo več ljudi, kot bi te videlo na glavnem trgu.
Za konec bi te opozoril še, da pomisli na svojo prihodnost. Če bodo nudi »ušli« v javnost, te bodo spremljali vse življenje. In potem boš morala staršem, prijateljem, sorodnikom in drugim pojasnjevati, zakaj obstajajo tvoji goli posnetki. In ko boš res zaljubljena in boš imela fanta, ki ga boš res ljubila, misliš da mu bo vseeno, če bodo nekje tvoje gole fotografije, ki jih bodo imeli drugi moški?
Jaz ti svetujem, da s tem čim prej prenehaš in prekineš stike z vsemi, ki si jim pošiljala nude. In v prihodnje čuvaj svojo zasebnost in ne razkrivaj svoje intime vsakemu, še posebej pa ne na internetu oz. preko aplikacij.
Za konec pa še odgovor na tvoje vprašanje: je narobe. Zelo narobe. Ker si lahko zaradi tega pokvariš življenje.
Marko, Safe.si