Hej!
Danes smo zvedli rezultate npzja in zadnji dan prenosa prijavnice je 6. maj. to pomen da lahka ze dans klices ne?!
kr mene prjatlca prepricuje da ne mores, ampak da lahka cez 1 teden ker rezultati npzja niso uradni. ampak js vem da mas 2 tedna za prenos prijave in ce bi klicu nasledn tedn, bi to blo pol sam 1 teden.
a pol lah ze dans klicem?
a med pocitnicami bomo tut lahka klical?
hvala
Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Zdravo.
Na srednjih šolah danes še ne vidimo rezultatov NPZjev. Od jutri naprej pa lahko pokličeš v šolsko svetovalno službo; upamo, da bodo v vpisni aplikaciji že dostopni pregledi oz. razvrstitev učencev po točkah iz ocen in rezultatov NPZ.
Med počitnicami so tudi šolske svetovalne delavke večinoma na dopustu. Če je ne boš dobila od jutri do petka, lahko pošlješ tudi mail in se pozanimaš po tej poti.
Želim ti uspešen zaključek 9. razreda in uspešen vpis na želeno srednjo šolo.
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja