Živijo!
Sem Matej ter hodim v 6. razred osnovne šole.
Imam ADHD.
Kmalu se bomo preselili zato sno se že z začetkom leta preselili na novo šolo, in to je ta.
Šola mi je všeč ter imam stalno spremljevalko.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Zelo pa imam težave s sošolci.
Čudno me gledajo ter kdaj pa kdaj me kdo udari ali pa spotakne.
Kako se naj tega rešim?
Prosil bi pa še za par infrmacij kako naj začnem letošnje leto???
Hvala za informacije!
LP
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Živijo, Matej!
hvala, da si se oglasil in delil svoje občutke z mano. Verjamem, da si v zahtevnem obdobju, saj sta selitev in nova šola velik korak za vsakega, Veseli me, da ti je nova šola všeč in da imaš stalno spremljevalko, ki ti je lahko v oporo. To je že odličen začetek!
Razumem pa, da imaš težave s sošolci in to je nekaj, kar ti gotovo povzroča nelagodje. Nihče si ne zasluži, da bi ga spotikali ali celo udarili, zato je pomembno, da to težavo rešimo čim prej. Pomembno je, da zaupaš svojo izkušnjo spremljevalki ali pa učitelju. Odrasli v šoli so tam, da te zaščitijo in pomagajo ustvariti okolje, kjer se boš počutil varno. Ni sramotno prositi za pomoč, kadar čutiš, da je nekaj narobe. Pogovor o tem ti lahko olajša situacijo in pripomore k temu, da tvoji sošolci spremenijo svoje vedenje.
Kar se tiče začetka novega šolskega leta, ti svetujem, da si vzameš čas, da se počasi vklopiš. Morda poskusiš najti skupne točke z nekaterimi sošolci, kot so interesi ali hobiji, ki jih imate. Če te zanima kakšna dejavnost, kot je šport, risanje ali karkoli drugega, se pridruži kakšnemu krožku ali pogovoru, kjer lahko najdeš prijatelje s podobnimi zanimanji. To je dober način, da spoznaš nove ljudi in ustvariš prijateljstva.
Ne pozabi – vsaka sprememba zahteva čas. Bodi potrpežljiv, hkrati pa ne oklevaj prositi za pomoč, če se boš kdaj počutil neprijetno ali negotovo. Verjamem, da boš sčasoma našel svojo pot in da bodo tvoji sošolci spoznali, kako dober prijatelj si lahko.
Želim ti čim bolj uspešen začetek leta! Če imaš še kakšno vprašanje, pa le napiši.
Živa Pirc, mag. psihologije
• Ma
Matej
Hvala!