heyy!
moje stare prijateljice mi gredo občasno že naživce.Je pa ena skupina punc v katere bi se rada vkjlučila ampak navem če bi me sprejele pozitivno ali negativno.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Lepo pozdravljena!
Pišeš,  da ti v družbi tvojih prijateljic ni vedno prijetno, saj se ob njih dolgočasiš. Ker si mnenja, da bi se v družbi drugih deklet počutila bolje in se ti verjetno zdijo zanimive, bi se želela družiti z njimi. Skrbi te, da te dekleta ne bi sprejele v svojo družbo, zato si se odločila poiskati pomoč.
Verjamem, da je ta situacija zate zelo neprijetna, saj se želiš v družbi svojih prijateljev počutiti dobro in se z njimi zabavati.
Prijateljstvo je odnos med ljudmi, ki se med sabo dobro razumejo. Prijatelji drug drugemu pomagajo, ko imajo težave, lahko se zanesejo drug na drugega in si stojijo ob strani ob težkih trenutkih. S prijatelji ljudje preživimo veliko lepih trenutkov, ki jih nikoli ne pozabimo, pa tudi tiste najtežje. Zato se moramo zelo potruditi, da najdemo prave prijatelje v življenju.
Za začetek ti predlagam, da premisliš, kaj zate pomeni prijateljstvo, kaj si želiš in pričakuješ od prijateljev in prijateljic? Zakaj meniš, da je dolgčas nekaj slabega oz. nekaj, zaradi česar bi bilo vredno spremeniti družbo? Ali si se s prijateljicami morda že pogovorila o tem, kako se počutiš ob njih? Ali se med drugim z njimi mogoče pogovarjaš o tem, kaj vam je pri vašem odnosu všeč, kaj pogrešate, kaj cenite in kaj je tisto, kar vas povezuje, da ste prijateljice? V kolikor ne, si kdaj o teh vprašanjih premišljala sama pri sebi? Razmisli o zgoraj navedenem in si s pomočjo odgovorov poskušaš oblikovati jasno sliko vašega odnosa. Morda boš na ta način sama ali kasneje celo z njihovo pomočjo ugotovila, kaj lahko skupaj storite, da bo vaš odnos zopet trdnejši, kot je sedaj, ali pa boš ugotovila, da vas ne povezuje več toliko stvari. Pomembno je, da o tem dobro premisliš in se sama odločiš za nadaljnje ravnanje.
Kar zadeva vključitev v skupino drugih deklet ti predlagam, da tudi tukaj razmisliš o tem, kaj zate pomeni prijateljstvo in česa si želiš. Morda premisli tudi o tem, kako dobro oz. koliko časa že poznaš ta dekleta? Kaj se ti zdi pri njih tako zanimivega, da želiš spremeniti svojo družbo? Seveda ljudje spoznavamo nove ljudi tekom celega življenja. Ljudje prihajajo in odhajajo, medtem smo veseli, srečni, žalostni in tudi razočarani ob oblikovanju novih in razdiranju starih prijateljstev.  Glede na to, da prijateljstva ne moremo gledati kot na cilj, je težko reči vnaprej, kako te bodo sprejele v svojo družbo. Ne vidim pa razloga, zakaj z njimi ne bi poskusila vzpostaviti stika in poskusila, kako se boste ujele med druženjem.
Verjamem, da lahko pravo odločitev sprejmeš s pomočjo dobrega premisleka. Morda se o tem pogovori tudi s svojimi starši/skrbniki ali z osebo, ki jih resnično zaupaš ter si na ta način odgovoriš, kako ravnati v prihodnje.
Želim ti vse dobro!
Ana Boršič, prof. ped. in andr.