Zdravo!
Zanima me, kako naj pridem v en friend group? Pač torej eni moji sošolci so tk like ful kul ane, in bi se js fulll rad z njimi družu. Sej z skr vsemi sem se včasih, preden so nam zmešali razrede družu, in ja bi se ful rad spet ampak ne vem ka naj nardim da bi me zravn vn povabli.
Tk pogosto sm recimo zravn ene punce ki je tu zravn ker se še kr razumema se mi zdi in no mislu sm da sam če se tk spoprijateljim z njo me bo zravn povabla sam me nikol ne. Recimo nardijo plane pred mano pa me ne povabijo in se mi zdi da bi blo ful weird če bi sam tk uprašu če lahk pridem zravn, ane?
Ena stvar je tut to da oni vsi kadijo, in pol pač skup kadijo. Js ne kadim ampak me ne moti če kdo zravn mene kadi. Sam mam filing da me ne povabijo zravn ker ne kadim?
Pa rad bi se spoprijateljiv z njimi pred koncem šolskega leta da bom mel čez poletje se s kom za družit.
Mate kak nasvet?
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
praviš da bi se rad spoprijateljil z določenimimi posamezniki a ne veš kaj še lahko narediš.
Vesela sem, da si sam že poskusil nekaj narediti v želeni smeri. Prijateljstvo z omenjeno punco je seveda dobrodošlo, tako se te bodo bodoči prijatelji navadili v svoji družbi. Zakaj te še niso povabili težko rečem, lahko da so zelo zaprta družba. Praviš da pred tabo delajo načrte in da se ti zdi čudno če bi se sam povabil. Lahko rečem da ni nič čudnega če bi tekom pogovora vprašal če lahko prideš tudi ti. Omeni da te zanima in če se lahko pridružiš. Saj poznaš pregovor 'kdor jezika špara, kruha strada'. Poskusi, več kot ne ti ne morejo reči.
Praviš da družba kadi in sprašuješ se ali te morda ne povabijo medse ker sam ne kadiš. Pohvalno ker ne kadiš! In družiš se lahko z njimi ravno tako. Dvomim pa da je to razlog da te ne povabijo medse.
Če se vseeno zgodi da te nočejo v svoji družbi moraš to spoštovati. In nič hudega, morda vseeno niso pravi prijatelji zate tudi če zgledajo kul. Ozri se okrog in poglej s kom se bi lahko še družil glede na skupne vrednote. Morda je okrog tebe nekdo ki ga še nisi opazil ker si pozoren le na omenjeno družbo in bi bil bolj primeren za prijatelja.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije