oj
mam en ful velik problem. stara sem 17, z bratom (18) se večkrat samozadovoljujeva, ko sva ssama doma. in pejšnič je šlo tko dalč, da mi ga je potisnu noter. to je blo pred enim mesecem. in včeraj sem šla kupit teste in bil je pozitiven.............. kaj naj?
:(
Uredništvo
Alenka Tacol

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Napisala si nam pismo, ki lahko vznemiri vsakega bralca. V kolikor je to, o čemer pišeš resnično, verjamem, da ti je zelo hudo. Znašla si se v veliki stiski in pred težkim, zapletenim življenjskim problemom.
Vsako tako kompleksno težavo je najbolje reševati razumno in postopoma, od najpomembnejšega koraka k manj pomembnemu. Zato je moj prvi nasvet, da pojdi takoj h ginekologu. Tam boš izvedela, kako je v resnici s teboj in se boš s strokovno usposobljeno osebo lahko o vsem pogovorila.
Nadalje pa boš ob sebi gotovo potrebovala odraslo osebo, ki se ji boš lahko zaupala, ter ti bo v oporo in pomoč, ko se boš spoprijemala s svojimi težavami. Takšna oseba so starši, lahko je kdo od sorodnikov, šolski svetovalni delavec, učitelj, lahko pa tudi kakšen strokovnjak za pomoč osebam v čustveni stiski. Zelo pomembno je, da se soočiš tudi s svojim nezdravim odnosom z bratom in vedenjem na področju spolnosti, ter s tem prenehaš.
Upam in verjamem, da boš kar najbolj zrelo in ustrezno rešila svoj problem.
Lepo te pozdravljam,
Alenka Tacol, univ. dipl. psihologinja