Naj bo zasebno.
Meni je en fant rekel da kao midva ne bova mogla biti skupaj, lahko sva skupaj na larifari. Če sva skupaj na larifari ti ne bom bilbzvest ampak bom imel še druge ženske ker poanta larifati odnoda pač ni zvestoba. Dokler si ne bom našel ženske taprave s katero bi rad imel družino potem ji bom pa zvest. In ne bi rad imel otroka pri 30.letih, ampak pri 25ih. In ko sem.mu rekla da ne bi želela biti z njim je sledila z njegove strani užaljenost češ, saj ti jaz uslugo delam s tem ko si z mano saj te privlačim ... eni moški pač ne znajo sprejeti besede ne. Zdaj ima otroka z drugo žensko. Kar nekaj let je starejši od mene. In je rekel da ta ženska ne sme izvedeti da sva midva sploh kaj imela, da ne morem biti z njo prijateljica sploh ... če bi ona kaj izvedela bi on rekel da sem bi bila ena K.
Zanima me ali je to sploh normalno in je tako, fa vsak je idgovoten za svoja dekjanja in saj si sama na to pristala itd. ali je že zloraba moči to?
• Uredništvo
Taja Širca

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, NPš!
Če povzamem, te zanima ali je normalno, da ti fant s katerim si imela včasih ''neobvezujoči odnos'', narekuje, da se ne smeš družiti z njegovo partnerko. Sprašuješ se, ali gre za zlorabo moči, ali si na to sama pristala.
Včasih je ljudi strah, da bodo zaradi svoje preteklosti izgubili ljubljeno osebo. Posledično se temu strahu izognejo tako, da nekatere informacije zadržijo zase, čeprav na dolgi rok to ni smiselna rešitev. Žal težko trdim zakaj omenjeni moški ne želi, da bi partnerka izvedela zate, predstavljam pa si, da si zaradi celotne situacije zmedena in morda celo jezna.
Vsi ljudje na tem svetu imamo pravico sprejemati svoje odločitve. Tako jo imaš tudi ti. Grožnje s strani drugih lahko razumemo kot manipulacijo, saj na tak način želijo doseči svoj cilj. Cilj omenjenega moškega v tem primeru je, da partnerka ne bi izvedela za vajin odnos. To pa želi doseči tako, da te prepričuje oz. morda celo ustrahuje. Na tak način izraža svojo frustracijo in negotovost. Pomembno je, da se zavedaš, da ti nisi nič kriva, čeprav ti njegove besede morda povzročajo takšen občutek.
Kar se je zgodilo med vama, je bilo v preteklosti. Te pa, kakor že sama veš, ne moremo spreminjati. Razmisli kaj si ti želiš in se poslušaj. Če ti prijateljstvo z njegovo sedanjo partnerko veliko pomeni, se mi zdi smiselno, da ga poskusiš ohraniti. Morda bi lahko situacijo zaupala nekomu, ki vaju pozna in ga/jo prosila, da je prisoten, ko se z moškim o tem pogovoriš. Takrat je manjša možnost, da bo manipulativen in lahko mu boš pojasnila zakaj se ti to zdi dobra odločitev.
Upam, da sem ti vsaj malo pomagala pri tvoji odločitvi. Če pa bi z menoj delila še kaj, mi lahko odgovoriš na sporočilo.
Vso srečo,
Taja Širca, dipl. biopsihologinja