Pozdravljeni.
Zanima me, če je normalno, da ti fant, ki je star 27 let, s katerim se poznaš 1 leto in si z njim v stiku max. 4 ure na teden odstopi sedež, te ko se poslavljaš objame, si vzame čas za pogovor,...  Pa če na kaj namiguje, npr. da sem mu všeč,...
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zanima te torej, če bi našteta vedenja s strani prijatelja, lahko označili kot »normalno« vedenje do prijateljice ali pa morda z njimi hoče povedati kaj več. Vedenja, ki si jih naštela, so slišati čisto primerna za odnos med dvema prijatelja, seveda pa tega ne moreva zagotovo vedeti, ampak lahko le predvidevava. Dodatno vprašanje ob tem, če je to normalno, je seveda tudi, ali je tebi to prijetno (tu ciljam predvsem na objem, ki nekoliko bolj posega v naš osebni prostor in imamo zato lahko različne kriterije glede tega, s kom se objemamo). Če ti karkoli ni prijetno, ti tega ni potrebno početi – imaš vso pravico do svojih osebnih mej. Če bi si želela izvedeti, ali si mu všeč, bi bilo najboljše, če bi ga direktno vprašala. To lahko storiš v živo ali pa preko sms sporočila, socialnih omrežij ipd. Če bi ti bilo to nelagodno, lahko za pomoč vprašaš koga izmed skupnih prijateljev, da se torej namesto tebe ali pa v tvojem imenu, glede tega, pozanima on.
Želim ti vso srečo,
Nika Koder, mag. psihologije