Vsebina je skrita.
• em
emaa
Hej :))
Po pravici povedano, tu ni nič narobe s tem, da si želiš nohte urediti po svoje – to je pač tvoja estetika in tvoj okus :). Razumem, da mami in ostali gledajo iz svojega zornega kota (njihovi časi, njihove navade), ampak to ne pomeni, da je tvoje mnenje manj vredno. Če nočeš gel nohtov in umetnih za vsak dan, ampak samo občasno in da imaš svoje nohte pobarvane – to je čist normalen kompromis :). Lahko jim naslednjič mirno poveš, da ti to ni stvar “fanta” ali “trenda”, ampak da se pač počutiš lepše in bolj samozavestno, ko so nohti urejeni ✨. Če hočeš, lahko predlagaš tudi mehkejše rešitve – recimo navaden lak z nadlakom ali press-on nohte za posebne priložnosti – pa jih bo mogoče lažje sprejela. In ja, čisto normalno je, da imaš svoj okus, tudi če ni isti kot mamin. To ne pomeni, da je ne spoštuješ – pomeni samo, da si ti ti ;).
• Uredništvo
Lara Tušek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Praviš, da si želiš imeti urejene nohte, kar bi pomenilo, da imaš še do konca počitnic umetne nohte, v šoli pa svoje naravne pobarvane. Tvoja mama in večina družine pa se s tem ne strinja ali pa jim to ni všeč. Dobila sem občutek, da ta spor o nohtih v tebi sproža občutek neslišanosti in občutek, da tvoje želje niso sprejete kot pomembne. Tvoje želje in okus so nekaj samo tvojega in je zato pomembno, da poslušaš samo sebe in poskušaš uresničiti svoje želje.
Za umetne in gel nohte po eni strani drži, da uničujejo nohte, prav tako pa je izpostavljanje UV svetlobi lučke lahko za zdravje nevarno. Po drugi strani pa umetni nohti dajejo občutek urejenosti, dvigujejo našo samozavest, hkrati pa pomagajo dekletom in ženskam, ki nimajo zdravih in kvalitetnih svojih naravnih nohtov, pri skrbi za nohte. Tudi sama si izpostavila, da ti niso všeč tvoji naravni nohti ter da se ti veliko lomijo.
Predlagam ti, da poskušaš z mamo skleniti kompromis. Povej ji, zakaj si želiš med počitnicami umetne nohte, hkrati pa ji povej, da boš po počitnicah v šoli imela svoje naravne nohte. V tem času, ko boš imela umetne nohte, ti bodo tudi tvoji naravni nohti nekoliko zrasli in bodo zmerno dolgi, da jih boš kasneje urejala sama. S svojo nohtno stilistko pa se lahko tudi pogovoriš o svojih nohtih in jo povprašaš, kako jih lahko urejaš sama, kako zagotoviti, da bodo bolj trdni in se ne bodo toliko lomili. Veliko o tem si lahko prebereš tudi na internetu. Kasneje v šoli boš tako lahko imela nekoliko daljše nohte, seveda pazi, da ne bodo predolgi, da boš lahko še vedno udobno držala pisalo, ki jih boš lahko urejala sama z lakom po izbiri. Če si želiš, da bi tvoji naravni nohti ostali dlje časa nalakirani, saj se večkrat zgodi, da se navaden lak hitro začne brisati iz nohtov, si kupi tudi malo boljši nadlak, ki bo obvaroval barvo. Če želiš ob kakšnih posebnih priložnostih imeti urejene nohte, ki so tudi malo daljši, lahko v drogerijah kupiš umetne nohte, ki jih zalepiš na svoje ter jih lahko po dogodku snameš, da niso predolgi za v šolo. Svoji mami tako lahko predstaviš načrt glede nohtov, da te bo lahko bolje razumela in bo spoštovala tvoje želje.
Res je, da izgleda zelo lepo, ko so nohti na rokah urejeni, a še pomembneje je, da se ti sama ob tem počutiš dobro. Urejeni nohti niso nekaj, kar določa tvojo vrednost, so pa način, kako lahko izraziš sebe in svoj stil. Mami in svoji družini zato pokaži, da znaš razmišljati zrelo in odgovorno ter da si umetnih nohtov želiš zgolj zato, da se počutiš bolj urejeno in ker so tvoji naravni nohti zelo lomljivi in ne za to, da bi si pridobila pozornost fantov, je večja verjetnost, da bo lažje spoštovala tvojo željo.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom kakorkoli pomagala, če pa imaš še kakšno vprašanje, se vedno lahko obrneš name.
Lara Tušek, mag. psihologinja