Nogomet treniram 3leta in imam groznega trenerja imam željo da bi nehal ampak nevem kako povedati staršem in kako se bi spopadel z temi občutki poleg tega imam učitelja športa ki je trener v isten klubu in nevem kako se bi on odzval na to prosim pomagajte
Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Živjo,
v svojem sporočilu se sprašuješ, kako se soočiti s tem, da bi prenehal trenirati nogomet zaradi tega, ker ti ne ustreza trener.
Najprej bi ti rada rekla, da opustiti treniranje ni edina možnost, ki jo imaš. Če je nogomet nekaj, kar imaš rad in bi si želel s tem še nadaljevati, bi najprej raziskala možnosti, kaj lahko spremeniš.
Bi se morda lahko z učiteljem športne vzgoje pogovoril o tem, kakšen odnos ima trener do tebe? Zveni, kot da se s tem učiteljem dobro razumeš in mu lahko zaupaš, kako se ob odnosu trenerja počutiš. Potem lahko učitelj govori s trenerjem, da se kaj spremeni. S teboj lahko do učitelja stopi tudi kak tvoj prijatelj ali soigralec, da ti je v oporo. S tem se ti nikakor ni potrebno soočati sam. Če ima tudi kak drug soigralec s trenerjem podobno izkušnjo, lahko nastopite skupaj.
Če slučajno tole ne bi delovalo pa lahko zagotovo tudi menjaš klub, raje kot pa da opustiš treniranje - vsako mesto ima več kot en klub, če pa ga tvoje slučajno nima, lahko poskusiš kak klub v sosednjem mestu.
Zate bi si želela, da s treningom nadaljuješ in da najdeš neko rešitev, kako naprej, ker iz tvojega zapisa vidim, da ti to ogromno pomeni. Naj ne bo slab odnos s trenerjem razlog zato, da opustiš neko dejavnost, ki to toliko pomeni v življenju.
Če ti lahko še kako svetujem, sem tukaj zate. Sporoči, ali bi bile te rešitve zate ustrezne in če boš/boste govorili z učiteljem.
Lepo te pozdravljam,
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)