Pozdravjeni!
sen star 16 let pišem zaradi tega ker bi rad zelo rad treniral nogomet ki ga treniram ze od 7 leta starosti. Klub v katerem sem bil je propado drugi klubi me pa nocejo vzeti ker naj bi bil "prestar" . Sem iz okolice Celja. Ampak od takrat ko nisem vec treniro nogomet sem se zredil na 105 kil. Moja želja ni samo shujsati temvec da treniram nekaj v čem uzivan ker sem sel v fitnes in kamorkoli ampak brezveze ker nimam nobene volje niti nic kor pa nogomet. Ampak nazalost noben me noce vzeti v klub nekaksen. Res bi bil vesel vase pomoci ce bi kaksen strokovnjak mi znal svetovati ali karkoli. Sem se ze s svojim zdravnikom posvetoval ampak da sem odkrit nobenega interesa ni samo mi rece naj grem hodit ampak mene to ne zanima mene res zanima nogomet ampak noben ne zeli pomagati nimam niti podpore od druzine ker noben ne vrjame v mene js pa v sebe vrjamem zelo da mi lahko uspe.
• Uredništvo
Kiara Marinič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
veseli me, da si se oglasil pri nas. Vidim, da imaš veliko strast do nogometa in močno željo, da bi ga znova treniral, kar je že samo po sebi vredno pohvale. Razumem, da se počutiš nemočnega, ker te klubi zavračajo zaradi starosti, in da je težko, ko nimaš podpore okolice.
Najprej je pomembno, da ne obupaš. Dejstvo, da klubi v tvoji bližini ne sprejemajo novih igralcev tvojih let, ne pomeni, da je nogomet zate izgubljen. Obstaja več možnosti, kako ostati povezan s tem športom. Lahko poiščeš rekreativne ekipe ali lige, kjer starost ni tako pomembna. Včasih tudi manjši klubi ali društva organizirajo treninge za starejše mladince ali amaterske ekipe - morda bi bilo vredno preveriti, ali obstaja kaj takega v tvoji okolici. Prav tako lahko poiščeš trenerja, ki bi ti pomagal izboljšati formo in veščine, tudi če ne treniraš v klubu.
Kar se tiče tvoje teže - razumem, da ti fitnes in hoja nista v interesu, ker ti ne prinašata tistega veselja, kot ti ga daje nogomet. Vendar pa lahko postopoma izboljšuješ svojo telesno pripravljenost s treningi, ki vključujejo elemente nogometa - na primer vaje za agilnost, eksplozivnost in vzdržljivost, ki jih nogometaši uporabljajo pri svoji pripravi. Če v tvoji bližini ni kluba, ki bi te sprejel, bi morda lahko sam začel trenirati s prijatelji ali organiziral manjšo skupino, ki bi igrala rekreativno.
Zelo pomembno je, da ne izgubiš motivacije. Če verjameš vase, potem nadaljuj z iskanjem možnosti - morda boš moral stopiti izven svoje trenutne cone udobja, raziskati več klubov, se obrniti na različne trenerje ali poiskati alternativne poti. Če je nogomet res tvoja strast, boš našel način, da ostane del tvojega življenja.
Ne pusti, da ti pomanjkanje podpore drugih vzame voljo. Dokler verjameš vase in si pripravljen delati za svoj cilj, boš našel priložnost.
Lepo bodi,
Kiara Marinič, dipl. psihologinja (un)