En mesec nazaj sem šla v nov nogometni klub. Punce so me na začetku zelo dobro sprejele. Zdaj pa so kar nekaj proti meni. Pač niso mi use ušec in sem mogoče če kdaj rekla kaj malo slabšega o njih. Meni je zelo težko trenirati ker ima pred mano se moj bratec trening in starši ne ne morejo pelati kasneje na trening zato moram čakati tam 1uro in pol do mojega treninga. Imam status športnika in vsako soboto tekme. Moje povprečje v šoli je odlično in sem nadarjena učenka(s tem se nisem hotela hvaliti) ampak veliko se rabim učit. Vrnimo se k nogometu. Sem že imela stisko in sem mislila da ne bom več trenirala. Nevem ali naj še naprej treniram ker so punce tako nesramne do mene brez razloga in veliko svojega prostega časa porabim za sedenje v avtu. Učim se v avtu.  Zaradi treninga sem v šoli do 14:10(takrat se konča atijeva služba)  da lahko imam kosilo in naredim domačo nalogo. Vse to delam ker rada igram nogomet ampak ker sem nova me izključujejo iz svoje družbe, otežujejo moj trening ker poudarjajo moje napake. Kaj naj naredim, da mi bo prijetnejše na treningu. Odjavila pa se nebi rada ker sem ravno dobila status športnika in naročili smo opremo za 130 evrov pa še dobim veliko kondicije. Kaj naj storim. Naj se kljub temu odjavim in s tem dobim več prostega časa ali naj ustrajam se postavim zase in treniram še naprej?prosim pomagajte ker mi to povzroči tone skrbi ki SO ODVEC! hvala
• Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Lahko si predstavljam, da ni lahko slediti intenzivnim treningom nogometa v popolnoma novem okolju. Če prav razumem, ti je še posebej težko, ker se ne počutiš sprejeto v ekipo. Na začetku si omenila, da ti soigralke niso všeč in da si o njih rekla kaj slabega. Je možno, da je to razlog, da so do tebe nesramne? Si razmišljala kaj o možnosti, da bi z njim razčistila ta konflikt in se jim mogoče opravičila, če si jim rekla kaj grdega? Ali se je konflikt začel že prej in so se začele spravljati nate brez razloga? Ne zdi se mi nujno, da zaradi začetnih nesporazumov nehaš trenirati. Mogoče lahko daš situaciji še nekaj časa in vidiš, kako se razvije. Je pa pomembno, da prevzameš svoj del odgovornosti za situacijo. Kateri del točno to je, najboljše veš sama. Če vaši odnosi po tem ne bodo boljši oziroma če se punce res spravljajo nate brez razloga, pa predlagam, da o tem najprej spregovoš s trenerjem in ga prosiš za pomoč pri izboljšanju vaše ekipne klime. Kaj meniš?
Želim ti veliko nogometnih uspehov :)
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije