Pozdravljeni.
Skoraj vsak dan me mučijo nočne more, ki se vedno končajo s kričanjem, tekom po hiši in početjem stvari kot so odnašanje posteljnine na drug konec hiše in podobno. Sprva ni bilo zelo moteče a zadnje 3 mesece imam more vsako noč. Problem je da ne zbudim samo sebe ampak vse v hiši, s starši se pogovarjamo o morah vendar ne najdemo razloga zakaj bi se ponavljale in zakaj vedno tako močno. Izid večine noči je takšen, da nihče ne dobi kakovostnega spanca, ki ga potrebuje saj se vsi zbudijo zaradi mojega kričanja. Prosim pomagajte mi, sem čisto obupana kajti s tem mučim druge in sebe nevem pa kako si naj pomagam.
Hvala,
Nenaspana
• Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Hvala, da si se obrnila na nas in nam zaupala svoje težave.
A mi lahko napišeš, kdaj so se nočne more začele in kaj se je takrat težkega & stresnega dogajalo v tvojem življenju? Se mogoče kaj takega dogaja sedaj? Ali se spomniš kakšnih sanj, karkoli, kar bi pomagalo k lažjemu razumevanju? Nočne more so ponavadi posledica večjih stisk, ki jih je nekdo doživel in jih še ni predelal. Tako ostanejo podzavestno v njem in prihajajo ven ponoči, ko človek nima nadzora nad sabo in svojimi mislimi, občutki.
Prosim, napiši malo več o vsem skupaj, pa tudi, ali si bila kdaj pri kakšnem psihologu in če bi se bila pripravljena pogovoriti z njim.
Želim ti vse dobro, pa srečno do takrat.
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije