V pondelk grem v 1 letnik pa vem da 4 letniki fazanirajo pa iskreno mi je dost vseen ce me z unim flomastrom po kozi sam nevem a me bojo tud po oblekah, ko to nardijo a te dva drzita pa tretji kraca al je bol mirno k to?
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Hej!
Malo pozen odgovor, ker je prvi šolski dan že danes, pa vseeno! :)
Navadno je fazaniranje zelo odvisno od šole do šole - ponekod je toleranca do tega zelo nizka oz. se ne dovoli. Ampak načeloma te popišejo in porišejo samo po koži, bolj hudi primeri niso tako pogosti (včasih jih je bilo več). Navadno je tudi tako, da te nihče ne drži, samo eden pa po eden pridejo in ti kaj narišejo napišejo :)
Od mojega fazaniranja je že nekaj časa, se je pa zgodilo ravno to - bil sem popisan le po koži.
Lep začetek srednje šole!
Patrik Senica, mag. psihologije