Zdravo,
lansko leto sem bila prvič izločena iz razreda saj sem bila takrat še neumna in sem pošiljala svoje gole fotografije in so jih ti fantje zlorabili. Takrat sem pristala na oddelku za mladostniško psihiatrijo in sem bila tam en mesec obiskala me je tudi kriminalistka tako kot moje sošolke ki so te slike razpošiljale. Od takrat se ne razumem z njimi mislila sem da bo boljše ampka je spet slabše nočem vec hoditi v šolo in ne zdržim več nocem spet pristat na psihiatriji ampka nočem več živet dobenmu se ne morem zaupati niti psihologinji ker me je strah da me bo poslala nazaj rabim pomoč ne vem kaj naj storim prosim da mi hitro pomagate.
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Že sama opažaš potrebo po pomoči - torej, je najbolj logična posledica, ki ti jo tudi jaz priporočam ta, da za svoje stiske poveš - ali psihologinji ali svoji zdravnici. Skupaj boste naredili načrt za naprej, ki bo v tvojo največjo korist. Lepo prosim, ne škodi sama sebi. Težke momente v preteklosti si že uspešno prebrodila, tudi tokrat bo tako. Sprejmi pomoč, lažje ti bo. Dlje kot boš izostala iz šole, težje se ti bo vrniti. Seveda pa mora biti tvoje razpoloženje dovolj dobro, da boš kos šolskim zahtevam pa tudi vsem vrstniškim odnosom in s tem povezanimi izzivi.
Starši vedo za tvoje počutje? Ti lahko oni pomagajo? Kaj pa šolska svetovalna služba, bi lahko tam našla pomoč in oporo?
Lep pozdrav in prosim poišči pomoč.
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije