Zivjo, pisem vam ker bi rabila pomoc od vas oz. Nasvet. Pac gre za to da pac sem oseba ki se dostkrat zaljubi oz. Cutim nekak v sebi neki do nekatere osebe npr. Prijatelji in tt vcasih fantje. Sm pri meni je vedno ta problem da me nobena tedanja simpatija ni marala oz. Mi je veckrat govorila da pri njem nimam moznosti da sem po zgledu grda in debela(drgac sem v casu korone ful shujsala tko iz 90 kg sm prisla na 65kg in spremenila svoje navade) in da sem luzrka pac sm zato ker se ne druzim s tistmi frendi in frednicami kot on, da se ne znma druziti in zafrkavati z kolegi kot on . Pa tut to mi je govoril da ne znam voziti kolesa,(moj hobi je drgac kolesarenje in ta moja simpatija je iz tam ). Veckrat sem se zaradi tega zjokala in bla se manj druzabna in pazila kaj govorim drugim. Pac rada bi vas vparsala a je res tezava v men ali v moji simpatiji? In kako naj dokazem njemu nasprotno? In kako ves da ma tvoja simpa punco?? Drgac ce vam bom v pomoc je moja simpatija moj letnik.
Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Skrbna,
si v obdobju mladostništva, ko je popolnoma normalno, da se večkrat zaljubimo, se »odljubimo« in kaj hitro spet zaljubimo. To ni nič nenavadnega in se dogaja večini v tem »razburkanem« obdobju življenja. Ljubezen je namreč ena od temeljnih potreb človeka. Želimo si je, v različnih življenjskih obdobjih različno močno, a najmočneje prav v mladostni dobi. Na podlagi svojih izkušenj si tekom življenja sestavljamo podobo o tem, kakšnega partnerja si želimo. Z novimi izkušnjami se ta podoba spreminja, dopolnjuje, … Naše izkušnje v ljubezni pa so tako pisane kot je pisano to obdobje. Torej, kot si verjetno že sama pri sebi začutila, lahko v povezavi s simpatijo/ljubeznijo doživljamo prijetna čustva in tudi manj prijetna oz. celo neprijetna. Ko nam je nekdo všeč, želimo preživljati čas s to osebo, se dobro počutimo v njegovi bližini. Pogosto se pa tudi zgodi, da simpatija ni obojestranska in je želja po poglobitvi odnosa enostranska. Tudi to moramo sprejeti in vedeti, da še to ne pomeni konec možnosti za ljubezen.
Po kratkem splošnem uvodu pa se bom lotila odgovorov na tvoja vprašanja. Povzela si komentarje tvoje simpatije, ki zadevajo tvoje telo. Verjetno si sledeče že velikokrat slišala in še velikokrat boš, ampak je res pomembno, kako se sami počutimo v svojem telesu. Mladi (in tudi ne samo mladi) smo redko popolnoma zadovoljni s svojim videzom. Vsak najde na sebi nekaj, kar mu ni všeč. Pomembno pa je, kako sami dojemamo svoje telo. Če ugotovimo, da nas zunanjost zelo moti, moramo najprej ugotoviti, kaj pri sebi lahko spremenimo in česa ne moremo. Nekaterih telesnih značilnosti res ne moremo spremeniti, kot so npr. telesna višina, barva polti, barva oči, … Marsikaj pa lahko naredimo za svoj videz (npr. dovolj spanja, zdrava prehrana in telesna aktivnost, …). V zdravem telesu se vsi bolje počutimo. Glede na to, da si opisala veliko spremembo pri sebi, ki si jo dosegla v zadnjem obdobju (sprememba telesne teže), verjamem, da si uspela smernice za zdrav življenjski slog vnesti v svoje življenje in verjamem, da si zadovoljna s pozitivno spremembo. S tem, ko se cenimo, se imamo radi in se doživljamo kot vredna človeška bitja, pozitivno sprejemamo tudi svoje telo. Ko se spoštujemo, smo zadovoljni s seboj in se cenimo. Takrat občutimo, da smo vredni ljubezni, sreče in spoštovanja drugih.
Rada bi se dotaknila še teme glede druženja s prijatelji, ki jih omenja tvoja simpatija. Dobro je, da se zavedaš, da je najbolj pomembno, kako se z ljudmi, s katerimi se družiš, počutiš ti. Če se v njihovi družbi počutiš dobro, varno, si med seboj zaupate in se spoštujete, si boljšega kroga prijateljev ne bi mogla želeti. Ohrani jih in vlagaj v vaš odnos. Če to drugim ni všeč, je to njihov problem.
Glede na tvojo mladost verjamem, da te čaka še ogromno lepih trenutkov zaljubljenosti in prave ljubezni. Le-to pride v naše življenje po navadi takrat, ko to najmanj pričakujemo. Do takrat pa si zapolni svoj čas, ukvarjaj se s stvarmi, ki te veselijo, spoznavaj sebe skozi različne dejavnosti in tako boš še bolj pripravljena na spoznavanje drugih, ki bodo vstopali v tvoje življenje. Imej se lepo.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom pomagala. Če imaš še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije