Pozdravljeni!
Nevem kako naj začnem ampak rada bi se obrnila na Vas, da bi mi svetovali v tej situaciji, ki jo zadržujem že nekaj časa. Kot sem že omenila me noben fant noče, čeprav sem imela že dve krajši zvezi, ki sta se končali zelo hitro. V tem času odkar sem "samska" mi je bilo všeč kar precej fantov ampak sem opazila, da ti fantje meni niso vračali tega nazaj. Sicer se ne družim veliko z fanti zato nisem tako priljubljena kot nekatere moje sošolke v katere se zaljubi veliko fantov, potem so tako ponosne, da imajo fanta in potem to morejo povedati vsakomur vendar meni to ni všeč in potem se počutim zelo grozno. Pred kratkim sem spoznala fanta, najprej si nisva dopisovala potem pa mi je začel pisati, pisala sva si vsaj en teden ( čeprav se poznava in sva se že videla že v živo ), potem pa mi je nekega dne poslal kak je z eno punco, čeprav nisem mislila da se bodo moja čustva tako razjezila in postala sem takoj ljubosumna. Sedaj si že več kot dva tedna ne piševa in zelo sem jezna nanj. Čeprav je ta zgodba samo kot primer ki se mi je zgodil se še vedno sprašujem zakaj samo meni nikoli ne gre tako "lepo" v ljubezni. In zakaj me noben fant noče.
Lep pozdrav.
• Po
Podobno
Zdravo, upam da bodo objavili da boš lahko prebrala moj komentar, zgoraj opisano se dogaja tudi meni oz. ne najdem prijatel -jice/-ja. Ne bi tukaj rad se razpisal o mojih zvezah. Upam da se bova lahko pogovarjala.
• Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Dobro je, da, če se znajdemo v stiski, o tem spregovorimo oz. se o tem pogovorimo z osebo, ki ji zaupamo. Vem, da včasih ni lahko o tem spregovoriti, zato bravo za tvoj pogum in hvala za tvoje zaupanje! V sporočilu opisuješ, da imaš občutek, da te noben fant ne mara in da ti v ljubezni ne gre tako 'lepo'.
Najprej, kar bi rada izpostavila je, da se poskusi čim manj primerjati z drugimi sošolkami oz. se z njimi sploh ne primerjaj. Ljudje smo si med seboj zelo različni po svojih lastnostih kot tudi po svojih izkušnjah, ki jih v življenju doživljamo. Vsak zase je svoj unikat in najbolj si življenje otežujemo s tem, da se primerjamo z drugimi. Vem, da to ni tako lahko, sploh v današnjem času socialnih omrežij, ki to še dodatno spodbujajo. Ampak bolj si dovolimo živeti sebe in svoje življenje, lažje in lepše nam bo. Tako se poskusi ne obremenjevati s tem, koliko fantov so že imele ali imajo tvoje sošolke. Nekateri v življenju zamenjajo npr. 10 partnerjev, da najdejo osebo, s katero potem zaživijo življenje, nekateri pa npr. samo 2 ali celo enega. Noben pa ni zaradi tega manj ali več vreden.
Jaz bi ti svetovala, da poskusiš nekaj časa v dnevu nameniti sebi in početi stvari, ki te res veselijo, v katerih uživaš. Aktivnosti, v katerih uživamo, nam lahko pomagajo, da smo bolj zadovoljni s sabo in imamo boljšo samopodobo. Boljšo kot imamo pa samopodobo, lažje nam je, da se ne primerjamo in tekmujemo z drugimi. Hkrati pa nas tudi morebitne zavrnitve s strani drugih ljudi manj ganejo, prizadanejo. Na koncu si omenila še fanta, s katerim sta si dopisovala in kaj se je zgodilo. Povsem razumljivo je, da ob tem čutiš jezo, verjetno si začutila še kakšno neprijetno čustvo. Če imaš možnost in si ti to želiš, se poskusi o tem pogovoriti s tem fantom. Povej mu, da ti njegovo dejanje ni bilo všeč, kaj vse si ob tem občutila in kaj si želiš, da bi bilo drugače. Če pa si ne želiš to povedati fantu, pa poskusi ta čustva izraziti npr. preko pisanja, risanja, plesa. Če svoja čustva npr. izrazimo v pisanju dnevnika, nam lahko to pomaga, da jih lažje in hitreje predelamo.
Hkrati pa bi rada izpostavila še, da, ne glede na to, da je razhod v odnosu oz. zavrnitev težka in boleča, da je to sestavni del življenja. Ljudje smo si različni in za bolj tesen odnos, kot je partnerski, je potrebno nekaj časa, da z osebo ugotovimo, ali si želimo po isti poti ali ne. In če ugotovimo, da ne, je najbolje, da gre vsak svojo pot, ker v nasprotnem primeru lahko drug drugega oviramo, da bi živeli polno življenje. Pa to nikakor ne pomeni, da je katera oseba slaba, manj vredna ali da se moramo potem s to osebo skregati in postati sovražniki. Je pa definitivno zelo pomembno, da smo v odnosu iskreni in na spoštljiv način komuniciramo svoja občutja.
In ne pozabi tudi to, da ljubezen pride v življenje pri enih hiteje, pri drugih pozneje, najlepša pa je pogosto tista, ki se zgodi povsem nepričakovano.
Upam, da ti bo odgovor v pomoč. Če potrebuješ še kaj, se ponovno oglasi in ti ponovno odgovorim.
Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije
• Pi
Pikica
Rada bi imela fanta, ampak me noben ne mara. Kaj čem narediti?
• Bu
Buhtel
Pozdravljena!
Napisala si da te noben fant noče. Lahko ti povem da nisi edina ker se meni dogaja podobno samo da me nobena punca noče. Če želiš res fanta moraš nekaj res narediti da bo popularno. Svetujem pa ti da ko vidiš da ti je fant ušeč ti samo začni pristopi do njega in vspostavi odnos z njim. Vspostavi prijateljski odnos za začetek pogovarjaš se glede šole na začetku kasneje ko se bolje spoznata pa vprašaš naprimer kaj rad počne ob prostem času. Ko boš videla da gre vse gladko da imaš občutek da mu je pozornost bolj namenjena tebi in da je prijateljski odnos dober priporočam da mu izpoveš čustva pred tem pa mu pohvali da ma npr. Nove čevlje, da opaziš novosti in mu naprimer poveš da ima lepe lase itd. Potem mu poveš kaj čutiš do njega in ga vprašaš kaj on čuti do tebe in če je pripravljen na vezo. Če reče da ni bolje da prekineš stik da ga preboliš. Če reče ne še nadaljuj prijateljski odnos. Če pa reče da potem pa bodi z njim u vezi in pojdita skupaj ven na samo na kak park počnita vse stvari ki vaju skupaj osrečujeta in da je skupna tema. Včasih mu pa še kakšnega lupčka dej da bo mal zardel????☺️. Tudi fantje imamo zato da se lahko tudi považijo.
To je od mene vse želim ti lep dan in veliko sreče pa sporoči če ti je uspelo.
Lp, buhtel
• Uredništvo
Sara Seršen
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Hvala za tvoje vprašanje in da si nam zaupala svojo stisko. Verjamem, da ti je ob tem hudo.
Stavek “noben me ne mara” je zelo močan. Ali lahko malo več opišeš, zakaj imaš takšen občutek? Se je kaj takšnega zgodilo? Imaš ob sebi ljudi (družino, prijatelje), za katere veš, da te imajo radi, ti stojijo ob strani?
Poskusi se ne toliko osredotočiti, da si želiš fanta in ga zelo namerno iskati. Namesto tega se poskusi osredotočiti na spoznavanje različnih ljudi, ustvarjanje novih prijateljstev. Pogosto se zgodi, da partnerja spoznamo, ko najmanj pričakujemo. Dober način za spoznavanje novih ljudi je, da se vključiš (če še nisi) v kakšno dejavnost, ki tudi tebe zanima (recimo šport, kulturno društvo, kakšen tečaj) in če imaš to možnost. Vključitev v takšno dejavnost je odlična, da spoznamo ljudi s podobnimi interesi, hobiji.
Na splošno bi ti še svetovala, da si res dovoliš, da spoznavaš ljudi in pustiš času čas. Vem, da je to lahko nekoliko težko slišati. Ampak odnosi so takšna stvar, da jih ne moremo zgraditi na silo, tudi če bi si tako želeli. Če poskusimo nekaj na silo in samo zato, da na primer imamo fanta, se lahko hitro razvije v kakšno neprijetno izkušnjo.
Kar bi ti še svetovala je, da delaš na svoji samopodobi in se trudiš zgraditi čim bolj pozitivno in trdno samopodobo ter samospoštovanje o sebi. Pri tem so ti lahko pomoč članki na naši spletni strani. Ko imamo o sebi pozitivno samopodobo in samospoštovanje, imamo radi sami sebe in hkrati vemo, da smo vredni ljubezni. Prav tako pa nam je v primeru zavrnitve s strani druge osebe nekoliko lažje (povsem normalno je, da spoznavamo različne ljudi in se z nekaterimi ljudmi odnosi zaključijo. Ljudje smo si namreč zelo različni in imamo različne lastnosti, želje, cilje, vrednote. Če se preveč razlikujemo in si želimo po različnih poteh, lahko pride do razhoda. Kar pa ne pomeni, da je kdorkoli slab človek ali da je z njim karkoli narobe).
Upam, da ti bo odgovor, kaj v pomoč. Vesela bom, če se ponovno oglasiš.
Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije