Pozdravljeni,
Zanima me kaksni so znaki napadalca, če te zeli posilit?
Ali je mozno,  npr. da ugotovis kasni so njegovi nameni in mu jih tudi poves, potem pa te hoce na vsak nacin unicit oz. dobit tisto kar si sam zeli in nebo popuscal dokler ne dobi?
Kaj je nabolje naredit v tem primeru ce sem njegova najvecja tarca v tem trenutku? Je dovolj da se odmaknes stran in se ne druzis z njim in z njegovimi prijatelji?
Prosim za hiter odgovor
• Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Drago dekle!
Najprej sprašuješ, kakšni so znaki napadalca, ki bi te želel posiliti, kako lahko takšne namere prepoznaš. Moški, ki želi oziroma namerava posiliti neko žensko, lahko nastopa na zelo različne načine. Lahko uporabi silo, lahko zagrozi z neposrednim napadom na življenje ali telo, lahko ji zagrozi, da bo o njej ali njenih bližnjih odkril, kar bi škodovalo njej ali njihovi časti ali dobremu imenu, lahko ji zagrozi, da bo njej ali njenim bližnjim povzročil veliko premoženjsko škodo.   Storilec tako prisili osebo drugega ali istega spola k spolnemu občevanju ali s tem izenačenemu spolnemu ravnanju. Storilec lahko poskuša svoj cilj, spolno občevanje ali s tem izenačeno spolno ravnanje, doseči na lep, prijazen način, nato pa svojo prisilo stopnjuje, dokler ne doseže svojega cilja.
Kaj je najbolje storiti v primeru, če si v tem trenutku največja tarča nekoga, za katerega se bojiš, da bi te posilil. Vsekakor je najbolje, da paziš, da se z njim ne znajdeš na samem, kjer bi ti lahko storil silo.
Brane But, univ. dipl. psiholog