Se šolska svetovalna služba ukvarja s tem, če se skregaš/si v konfliktu s prijateljico ki je tudi tvoja sošolka? Glede na to da je to izven šolske okolice. Pač skregala sem se s sošolko in zdaj ko se začne šola bo tako akward ker jo bom morala gledati vsak dan v šoli in ne bom imela izbire. Če to kao ni delo svetovalne s kom naj se pa potem pogovorim? Z nikomer očitno. S starši se ne morem ker tole samo ignorirajo in upajo da bo minulo samo od sebe. Kaj naj bi pa sploh bilo delo svetovalne če tole kao ni potem?
• Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
vidim, da si se znašla v stiski, h komu se zateči po pomoč v primeru konfliktov. Verjamem, da je to, da si se skregala s sošolko in da se je začelo novo šolsko leto, ki prinaša s seboj nove priložnosti, izkušnje in tudi nove izzive, še toliko bolj neprijetno, saj bosta sedaj več časa preživeli skupaj, obenem pa se ti zdi, da osebe, ki so ti blizu, samo ignorirajo tvoje težave.
Delo šolske svetovalne službe je široko, saj si lahko predstavljaš, da je šola kompleksno okolje, kjer se ves čas nekaj dogaja. Med drugim svetovalna služba nudi pomoč otrokom oziroma mladostnikom v stiski, organizira različne dejavnosti, skrbi za razvoj učenk in učencev, skrbi za poklicno orientacijo in še veliko več.
Vsekakor se obrni na šolsko svetovalno službo, v kolikor si v stiski, ali pa k drugi odrasli osebi, ki ji zaupaš (npr. k učitelju/učiteljici, razredniku/razredničarki). K svetovalnim delavcem/delavkam pristopi v živo ali pa jih kontaktiraj preko e-pošte, da se dogovorite za termin.
Upam, da prejmeš pomoč, ki jo potrebuješ.
Srečno,
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)
• Sa
Sabr
V šolskem pravilniku se mi zdi piše da se ukvarjajo samo s tem kar je v šolski stavbi in šolski okolici. In glede na to imam dvome če bodo kaj pomagali ker je to izven šolske okolice. Da bi rekli da pač v življenju je treba dobiti malo trde kože in da nismo več v vrtcu. Vsaj podobno je bilo ko sta se skregali dve moji sošolki v 4.razredu. Pri nas se ukvarjajo samo z nadarjenimi učenci in tistimi ki imajo učne težave, torej samo s šolskimi zadevami bi se reklo.