zakaj me v razredu ne marajo.ko se igramo me nikoli ne sprejmejo.nikoli nisem bila zlobna do drugih .vedno bi pomagala drugim
li
lilija
mogoče moraš le videti koga drugega če imaš ša tako slab razred boš na šoli našla nekoga ki mu je mar zate žal mi je ,da te ne poznam jaz tudi nimam prijateljev se vidiva prijateljica lizika
li
lilija
Vsebina je skrita.
Uredništvo
Katja Frelih

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena "lizika",
s svojim vprašanjem oz. izzivom si se obrnila na nas. Pišeš oz. sprašuješ, zakaj te v razredu ne marajo oz. da te nikoli ne sprejmejo, ko se igrate. Žal mi je, da to doživljaš oz. da se tako počutiš. Verjetno ti je težko zaradi tega doživljanja.
Najprej bi ti rada povedala, da s teboj ni nič narobe. Včasih nas določeni ljudje ali skupine ne sprejmejo medse, čeprav smo čisto ok oz. ni z nami nič narobe. Včasih se morda preveč trudimo, da bi bili drugim všeč in da bi nas sprejeli. Takšni kot smo, smo čisto ok.
Morda razmisliš tudi o sledečih vprašanjih. Imaš v razredu morda kakšno sošolko ali sošolca, s katero se morda občasno družiš, igraš? Se vsak dan počutiš tako ali samo občasno? Se je zgodil kak dogodek, da se tako počutiš? Če imaš kakšno sošolko, s katero se občasno družiš, se lahko skupaj z njo ali preko nje poskušaš približati ostalim v razredu. Če imaš vsaj eno sošolko, s katero sta si vsaj malo blizu, se morda lahko družiš bolj z njo.
V življenju imamo tudi različna obdobja - včasih smo z določenimi ljudmi bolj povezani, včasih manj.
Če ti bo pretežko ali se boš dalj časa tako počutila, se lahko poskusiš pogovoriti tudi s starši ali s šolsko svetovalno delavko.
Če želiš mi lahko še kaj napišeš ali poskusiš odgovoriti na zgornja vprašanja in lahko skupaj razmišljava kaj bi lahko še naredila.
Glavo pokonci, vedi, da si super takšna kot si.
Vse dobro ti želim.
Katja Frelih, univ. dipl. socialna delavka
se
seretsanta
Živjo Lizika! Samo da ti povem da sem dokler se nismo premešali ne kaj prida popularna med puncami. Dam ti en nasvet če te ne povabijo samo pojdi do otalih in vprašaj se lahko igram z vami. Na začetku te je strah, ampak samo pojdi brez strahu in če rečejo ne je to njihov problem. Mogoče si probaj najti prijatelji v sosednjihj razredih ali pa na kakšnih krožkih. Ne sekiraj se zaradi sošolcev ti si fajna in oni so glupo če so taki.
Av
Avtobus ob treh
Hej Lizika!
Te drugi res nočejo v svoji družbi, te odrivajo stran, te zapostavljajo? Ali pa se ti nikoli ne vključiš v njihove igre? Morda mislijo, da se nočeš igrati z njimi in te zato nikoli ne povabijo k sodelovanju.