Zivjo!
Nevem a sem ze prestara za sem, ampak to spletno stran poznam ze veliko let in sem se pred leti z vprasanji in dilemami vedno obracala sem in imam dobre izkusnje :)
Bom samo povedala pri cem sem, ker bi dala to ven iz sebe ker me samo ta stvar boli pri moji zvezi. Stara sem 19 let, moj fant 22 in jaz prej se nisem nikoli imela nic z nobenim fantom, on pa je ze preden je mene poznal z dvema puncama spal z vsako le enkrat. Vsakic ko na to pomislim me boli, nekako se tolazim da je bil takrat se "mlad in neumen" ampak mi je tezko, nevem zakaj sem taka ker da se je le dvakrat dal dol z razlicnima puncama sploh ni tok velik v primerjavi z ostalimi fanti, ampak se vseeno me kar boli.. nevem tocno kaj bi mi vi sploh lahko kaj svetovali, ampak glavni namen je da sem to nekako dala vem iz sebe, mogoce mi bo lazje ce mi katera pove podobno zgodbo iz svojih izkusenj z njenim fantom.. drugace se imam z njim super, res sem najbolj srecna z njim ampak samo to kar sem omenila zgoraj me boli in nevem zakaj se glede tega ne znam potolazit da bi nehala mislit na to. Mislim da  mi je samo zato tezko ker je s tema puncama on le spal, ni pa se nikoli imel resne zveze in se mi zdi da jih je mel sam za zabavo.
Vesela bi bila vsakega odgovora, nasveta kako naj se neham sekirat zaradi tega :(
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Vesela sem, da ti je bila svetovalnica že v pomoč in da si se ponovno odločila obrniti na nas.
Praviš torej, da ti fantova preteklost ne da miru. O dogodkih velikokrat premišljuješ in ob tem ti je zelo neprijetno. To je pravzaprav tudi edina težava, ki jo vidiš v vajinem odnosu.
Verjamem, da ti je ob tem lahko kar neprijetno. Pravzaprav je popolnoma normalno, da občutimo nekakšno bolečino, če si svojo ljubljeno osebo predstavljamo z nekom drugim, še posebej če nam zelo veliko pomeni. Kot si že sama napisala, včasih pomaga že samo to, da ta čustva ozavestimo in jih na nek način izrazimo, nekomu povemo, nekam zapišemo in upam, da ti je ta zapis prinesel vsaj nekoliko olajšanja. Mogoče se lahko o tvojih občutjih pogovoriš tudi s fantom, če seveda misliš, da bi ti ta pogovor koristil.
V tem primeru pa bi apelirala predvsem na to, da se je to dogajalo v preteklosti, še preden sta postala par, preden sta se sploh spoznala. Kot si tudi sama napisala, se ljudje seveda skozi odraščanje razvijamo in se kot oseba iščemo, medtem pa tudi preizkušamo tudi takšne in drugačne odnose. Preteklosti žal ne moremo spreminjati. Prav zato bi te tudi spodbudila, da se namesto na preteklost, osredotočiš na sedanjost, ko vajin odnos zares poteka. Zdi se mi super, da se dobro razumeta in si z njim zares srečna. Zato se tudi mogoče osredotoči na to, da si z njim ustvariš čim več lepih spominov, na katere boš lahko pomislila v prihodnosti.
Razmišljala sem tudi, ali naj ti predstavim kakšno tehniko, ki ti bo v pomoč pri preusmerjanju misli. Seveda svojih občutkov ne moremo zanikati in nekaterih stvari ne moremo preprosto pozabiti, vseeno pa si lahko včasih pomagamo z različnimi tehnikami, če so nam nekatere misli preveč obremenjujoče ali se prepogosto pojavljajo. Lahko recimo poskusiš s tem, da vedno, ko se »ujameš« pri razmišljanju o teh dogodkih, preprosto namerno preusmeriš misli nekam drugam. Lahko se recimo osredotočiš na zvoke ali predmete v okolici, lahko pomisliš na eno pozitivno stvar, ki se ti je zgodila v tistem dnevu, itd. S to tehniko se boš mogoče lahko izognila prekomernemu premlevanju te situacije.
Upam, da ti bo moj odgovor vsaj nekoliko v pomoč.
Lepo bodi!
Nika Koder, dipl. psihologinja (UN)
• 65
653796
Mene pri mojem isto moti. In je stvar res huda. In ce bova nekega dne sla narazen, me bo isto motilo pri drugem. In cez nekaj let pri tretjem (ce pac bom imela vec partnerjev). Grozno je in s tega vidika bi bila raje sama za vedno, kot da trpim. Ker vem da bom trpela, ce bo imel vec spolnih partnerk kot jaz,ker zelo zelo trpim tudi sedaj. Tudi lep odnos ne pomaga.
• Ul
Uldollarsign
Tudi meni takšne misli ne dajo miru. Stvar je v tem, da sem že od začetka pubertete razmišljala da ni najbolj ok imeti nekoga za zabavo in če ti tako razmišljaš, imaš nekako pravico to tudi od fanta zahtevati?  Ali pa vsaj spovanje do vseh punc? Ali vsaj neko pojasnilo ali se nu zdi to prav ali ne? Lahko sta se te dve punci slabo počutili (ali pač ne) in si pač lahko predstavljaš, da ni enostaven heartbreak. Ali pa mogoče je tako, da ni važno kaj je pred tabo počel ker njegove bivše niso tvoje prijateljice, torej jih nimaš pravice kontaktiratiali imeti odnosa ali imeti empatije? Ker če je on bil prej s puncami bi lahko tudi ti imela pred njim kakega fanta? Res je, da se očitno težko najde kakšnega fanta, ki tega ni počel ali ni imel nobene?