Vsebina je skrita.
• Uredništvo
Uredništvo
Spoštovani,
hvala za vaše pismo. Glede na to, da nam sporočate, da ste v hudi stiski, vam pošiljam povezavo do virov pomoči, na katere se lahko obrnete: https://www.tosemjaz.net/poisci-pomoc/
Spletna svetovalnica To sem jaz je namenjena mladostnikom in njihovim težavam pri odraščanju.
Kljub temu, vam bomo priskrbeli odgovor psihologinje. Njen odgovor bo kmalu objavljen.
Lep pozdrav iz uredništva.
• Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen.
Hvala, da si se obrnil na nas in nam zaupal svojo stisko. Z veseljem odgovorimo na tvoje pismo, te bomo pa žal morali preusmeriti, saj je naš forum namenjen predvsem mladostnikom. Zate bi bilo morda najboljše, da se obrneš na spletno stran med.over.net
Iz opisa se čuti, da si se znašel v težki stiski, kjer se počutiš precej osamljeno, brez da bi svoje občutke lahko delil še s kom drugim. Pohvalno je, da si končal študij in se zaposlil, vseeno pa ugotavljaš, da so odnosi in povezanost z nekom tisto, kar ti največ pomeni in kar ti primanjkuje.
Zanima me, če si že kdaj šel k psihologu ali psihoterapevtu, kakršnemu koli strokovnjaku, ki bi te vzel v obravnavo in ti pomagal skozi težave, ki ti preprečujejo, da bi imel odnose? Z odnosi imam v mislih predvsem prijatelje ali sodelavce, kjer bi se povezoval z ljudmi iz svoje okolice in z njimi delil svoje občutke. Izredno pomembno je namreč, da smo v življenju obdani z ljudmi, s katerimi smo povezani, jih imamo radi in oni nas. Ti ljudje nam bodo tudi vedno stali ob strani. Zdi se mi pomembno, da s kakšnim strokovnjakom predelaš svoja neprijetna razpoloženja, prav tako pa tudi kaj te ovira pri tem, da bi imel odnose, v katerih bi se lahko zaupal.
Predlagala bi ti naslednje: obiščeš lahko brezplačne svetovalnice Centra za psihološko svetovanje Posvet - jih je več po Sloveniji, za obisk ne potrebuješ napotnice. Na njihovi spletni strani www.posvet.org poglej, katera ti je najbližja.
No voljo pa so tudi zaupne telefonske linije, kamor lahko ljudje pokličejo, ko so v stiski, še posebej v primeru samomorilnosti, ki jo navajaš ti: Klic v duševni stiski (01 520 99 00; 19h – 7h vsak dan) in pa Zaupni telefon Samarijan (116 123; 24h na dan).
Upam, da boš v zgoraj predlaganem našel kaj zase in da boš čimprej poiskal ter dobil pomoč, ki jo potrebuješ. Želim ti vse dobro, pa srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije