Živjo,
soočam se z problemom, ki nevem kako bi ga poimenovala... Sedaj bo 9 mesecev od kar se pogovarjam z dotičnim fantom. Oba sva 17, zivima blizu vendar on zaradi sporta zivi drugje kar omejuje da ga ne morem videti vsakic ko si to zazelim.  Sedaj ga ze zelo dobro poznam, mi je tudi všeč in prijetno se mi je pogovarjati z njim, razen kadar to ni bodisi zaradi teme, ki je on ne pozna ali pa kot pravi " ne ve kaj bi mi odgovoril". Povedala sem mu tudi da mi je všeč, da ga podpiram v športu itd... Tudi on je meni povedal isto in dodal, da si želi da se čimprej vidima. To meni ustreza. Do problema pridem ko se pogovarjava. Jaz sem zelo zelo odprte narave, rada se pogovarjam o vsem, z starejšimi in mlajšimi ljudmi, znam kontrolirati in izražati svoja čustva, vendar pri njemu ni tako. Nikoli mi ne poda kakšnega komplimenta, ali pa ko se pogovarjama odpise hahahah in to je tudi vse. Poudariti moram, da je normalen, se ne drogira ali kadi, kar zelo cenim v današnji družbi. Glede na to, da je povedal da sem mu všeč se še kar ne obnaša tako. Rekla sem, da bom počakala in ustavila to moje razmišljanje do najinega srečanja, to razmišljanje me spremlja vsak dan.  Kaj če takrat tega ne bom čutila (da sem mu všeč)? Naj preprosto odneham? Pogovarjava se o vsem, saj jaz napeljujem teme v upanju na kakšen odgovor. Večkrat si mislim, mogoče to nisem jaz mogoče je kakšno drugo dekle v ozadju... kaj pa vem. Njegov najboljši prijatelj ima punco že okoli 2 leti. Mislim, da bi mu lahko bil dober zgled, ampak še kar ne vem zakaj je tako brezčustven.
To naj bi bilo to. Upam, da boste znali razbrati mojo težavo, če pa ne mi pa lahko tudi samo zaželite srečo pri tem.
Lepo vas pozdravljam in hvala, ker ste tu za nas!
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Sliši se, da si se znašla v odnosu s fantom, s katerim ne veš točno, pri čem si. Praviš, da se z njim pogovarjaš že devet mesecev. Čeprav sta drug drugemu izrazila, da sta si všeč, pa se ti zdi, da se on ne obnaša tako. Ne daje ti komplimentov, ko se pogovarjata po spletu in v živo je precej zadržan. Omenila si, da je sicer vredu fant, vendar te skrbi to, da ni bolj odprt ter da jasno ne izraža čustev. Strah te je, da mu ne bi bila v resnici všeč.
Ljudje čustva in naklonjenost izražamo na različne načine. Morda je njegov način izražanja ljubezni manj izrazit od tvojega, ali pa ga omejuje njegova sramežljivost, saj se šele spoznavata. Nekateri ljudje se težje izražajo z besedami ali preko sporočil in svojo ljubezen raje pokažejo z dejanji.
Kljub temu pa je pomembno, da so tvoje potrebe in čustva v odnosu upoštevana. Svetujem ti, da fantu na prijazen način pojasniš, kako se počutiš ob njegovem vedenju in kaj bi si želela od vajinega odnosa. Lahko mu razložiš, da se ob njegovem vedenju ne počutiš, kot da si mu res všeč ter da bi si želela, da se v odnosu bolj odpre in izkaže, da se zanima zate..
Ne glede na razplet je pomembno, da poslušaš se poslušaš in deluješ v skladu s tem, kar čutiš. Ne boj se izraziti svojih čustev, potreb in želja. Če boš ugotovila, da tvoje potrebe v tem odnosu niso izpolnjene, ni nič narobe, če se odločiš poiskati srečo drugje.
Upam, da sem odgovorila na tvoje vprašanje.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije