Pozdravljeni.
Zdi se mi,da je to morda neumno vpršanje,vendar potrebujem odgovor.
Sem 13 let stara in ze od začetka šolskega leta sem počasi izgubljala zanimanja za vse,kar mi je bilo všeč.Če bi mi kdo prej rekel da gremo nekje,bi bila vesela,komaj čakala da odidemo,ampak zdaj mi je vseeno,sploh ne bi imela nobenega veselja do izleta.Ampak to ni samo za izlete,ampak za vse! Čisto nič me več ne zanima ali veseli. Vseeno mi je za moje življenje,tudi če se bi mi nekaj hudega zgodilo,mi bi bilo vseeno ali če bi moji starši izginili ,me prav nebi zanimalo,niti nebi bila žalostna.Moja mati je ze opazila to in jo skrbi,zakaj sem taka, ampak jaz sama nevem zakaj sem taka,samo nenadoma mi je vseeno za življenje.
Nevem kaj je z menoj narobe.Ali je depresija?Ali je kaj drugega?Res bi želela odgovor.
• Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Hvala, da si se obrnila na nas in se nam zaupala.
Mi lahko poveš malo več o tem, kaj se ti je začelo dogajati v začetku šolskega leta? Te je kaj prizadelo, te je kdo razočaral, ali je bilo kaj drugega, kar te je začelo skrbeti ali žalostiti? Takšno spremembo v razpoloženju in razmišljanju ponavadi povzročijo neki dogodki, neka stiska, ki se začne kazati v izgubi veselja do stvari, ki so nam bile prej pomembne, izgubimo motivacijo za stvari, ki so nas prej veselile. Četudi se je kaj takšnega zgodilo (ali pa tudi, če se ne spomniš), s tabo ni nič narobe, gre za neko notranje doživljanje in čustvovanje, ki ga lahko predelaš, še posebej s pomočjo strokovne pomoči.
Prosim te, da mi malo več napišeš o tem, kaj bi lahko morda povzročilo to počutje, potem pa lahko dalje raziskujeva. Mogoče bi bilo dobro razmisliti tudi o psihološki pomoči oz. obravnavah, saj to, da ti je vseeno za življenje, kaže na globljo sliko.
Želim ti vse dobro, pa upam, da se kmalu spet bereva.
Srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije