priblizno 6 mescov in pol nazaj sm si nehala pisat z enmu fantu ko mi je biu ful pri srcu
takrat sm bla stara 15 on pa 17 in sma se ful ful dobr razumela ampak pol sma se en dan skregala in si nehala pisat
zlo sma se povezala kr sma oba mela suicide toughts pa on se je ful rezu pa js tut ampak en dan sma se skregala in sma si nehala pisat
po enmu mescu sm ga pa zacela ful pogresat o  njemu sm razmislala 24/7 in pac nism mogla si zbrisat iz glave da si je kj naredu al pa da je koncal svoj lajf ampak pol sm ugotovila da si je zbrisu svoj tiktok pa snapchat da mu nism mogla nc rect
js res ne vem kaj naj nardim pac ful ga pogresam res nevem kaj naj nardim nisma se nikol spoznala irl ampak on je in za vedno bo moj naj clovek
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš da si se dobro ujela z določenim fantom s katerim imata nekaj skupnih stvari a že nekaj mesecev nista v stikih in zato ga pogrešaš.
Vesela sem, da sta se našla in bila drug drugemu v oporo. Ne vem ali je bil tisti prepir, ki ga omenjaš res tako hud da sta morala prekiniti stike a tako se je zgodilo. Glede na to da fant ni poskušal nazaj navezati stika s tabo sklepam da je takšna njegova želja. In to je potrebno spoštovati. Sama si se navezala nanj in to je v redu. Ampak zdaj ga moraš spustiti. Pogledati okrog sebe in iti naprej. Imela sta lepo obdobje, a se je na žalost končalo. Takšno je življenje in s tem ni nič narobe. Potrebno je samo iti naprej, on pa naj ostane tvoj lep spomin.
Usmeri pozornost nase, spoznaj sebe, kaj si želiš, kdo si, kaj ti je všeč in česa ne maraš. Zagotovo bo prišel mimo nekdo ki ti bo ukradel pogled.
Omenjaš samomorilne misli in rezanje. Zaznavam da si v nekakšni stiski. Bi želela povedati kaj več o tem?
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije
• tv
tvoja
pac prepir ni bil hud sam sma bla oba ful jezna drug na druzga in sma se blokala in pol ko sm ga dodala nazaj sm opazla da si je deletu njegov account
pa izvedla sm tut da me baje on tut pogresa od nekega njegovga frenda ko sm ga tut dolgo poznala sam pol mi ni vec nikol odgovoru
pa btw ne morem ga pozabit.
• Uredništvo
Urška Koštomaj
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
iz opisanega sklepam da res ni možnosti da ponovno navežeta stik. Omenjen fant je račun odstranil, njegov prijatelj se ne javlja več. Na žalost tu ne moreš nič več storiti.
Kot sem že omenila je najbolj koristno da pozornost usmeriš nase in na svoj razvoj saj lahko vplivaš le na svoje mišljenje, vedenje in odzivanje.
Glede tega ali boš fanta lahko videla kot del svoje preteklosti ti lahko povem da se bo to zagotovo zgodilo, saj kako bi lahko šli naprej v življenju če ne bi pustili določene stvari za seboj.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije