Hi
Jaz mam en hud problem  videl iin slišal sem starša pri sexsu .Meni se je zdel ful bolano ampak zadnje čase se mi ne zdi fer da sexsa jaz pa nesmem. Na kratko tud jaz si želim sexsa, punco imam moji starši pa na to niso odragirali
L.p
• Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Dragi fant!
Če bi napisal, koliko si star, bi ti veliko lažje odgovoril, saj je velika razlika, če si star npr. okoli 12 let, ali pa si star že npr. 16 let. Moj odgovor bo tako bolj splošen in ne bolj konkreten, kot bi lahko bil, če bi vedel za tvojo starost.
Nasploh si mladi neradi predstavljajo, da imajo njihovi starši spolne odnose, na to jim ni prijetno niti pomisliti, kaj šele tako ali drugače opažati in doživljati, kot si to tudi ti. Čeprav je spolnost med starši povsem normalno dogajanje in nujni sestavni del njihovih partnerskih odnosov, njihovi otroci to odmislijo.
V dobi odraščanja in dozorevanja mladostnik med drugim postopoma oblikuje svoj odnos do naravnega in družbenega okolja, do življenja, sveta, izgrajujejo se mu kriteriji, vrednote, oblikuje postopoma odnos do drugih ljudi in tudi do samega sebe in to z vseh vidikov – telesnega, duševnega in duhovnega. Mlad človek postopoma oblikuje svoj jaz. Takšno oblikovanje in dozorevanje pa poteka tudi na področju odnosov do nasprotnega spola in do samega sebe, kamor sodi tudi področje spolnosti.
Tvoja starša imata seveda vso pravico do njune spolnosti, zelo prav je, da se imata rada, ni pa prav, da to počneta tako, da ti lahko poslušaš in tako spremljaš dogajanje med njima. S svojo spolnostjo te spravljata v situacijo, ki je za tebe neprijetna, neugodna in stresna.
Ko si zaznal spolnost med staršema, se ti je sprva to početje zdelo bolano, nato pa je bila tvoja reakcija kar zanimiva. Ne zdi se ti fer, da tvoja starša seksata, ti pa tega še ne počneš. Pišeš tudi, da imaš punco, tvoja starša pa da na to nista odreagirala. Kaj si mislil s tem? Da ti bosta tvoja starša nakazala ali morda celo dovolila, kdaj lahko pričneš s spolnimi odnosi?
Dragi fant, ravno od tebe ni fer, da ne privoščiš spolnosti svojima staršema. Kdaj boš pa ti pričel s spolnimi odnosi, pa je oziroma bo odvisno od vrste dejavnikov – tvoje starosti, kvalitetnega partnerskega odnosa z dekletom, predvsem pa od tvoje telesne in osebnostne zrelosti za odgovorne in kvalitetne spolne odnose.
Brane But, univ. dipl. psiholog
• 00
0004
Glej stvar je normalna jaz bi gledal rajš porniče kot čakla...